Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
idd orange gewipt, vond het een boeiende wedstrijd, nederland begon heel sterk aan de wedstrijd, heeft altijd gedrukt, maar portugal was de slimste ploeg, vond alleen de fouten die werden gemaakt en zeker de fair play die nederland niet respecteerde na het stilleggen van de wedstrijd, toen dat figo de bal stillegde omdat een nederlandse speler op de grond lag niet netjes.
Fouten gemaakt op ronaldo van Vanbommel en boularouge (weet niet of ik het goed spel) serieus overdreven, zeker de laatste fout door die boularouge vond ik alleen al rood waard. Knappe actie van figo, hij zal gedacht hebben ik geel door u komedie dus jij nu van hetzelfde laken een broek en zal ook eens komedie spelen,en orangje speler rood.
Grtz
WTF?
Die tyfus Figo is een vuile vieze bloedhond en ik hoop dat ie snel onder een trein loop....vuile pokkelijer!
Ja, het is jammer voor al de liefhebbers dat ze er al weer uitleggen, de vlaggetjes zijn alweer weg van het woonerfje bij mij, de spiegels zitten gelukkig nog aan de auto dus het valt allemaal nog mee hier.
Het is eigenlijk toch wel wat triest, de eerste de beste fatsoenlijke tegenstander, en Nederland ligt er al weer uit, ondanks alle kwaliteiten die in het veld aanwezig zijn, is toch jammer vind ik.
Brear.
Die tyfus Figo is een vuile vieze bloedhond en ik hoop dat ie snel onder een trein loop....vuile pokkelijer!
Hij legt wel het spel stil omdat een orangje speler blijven liggen is, denk je ja orangje geeft de bal terug, maar nee ze spelen gewoon verder, hallooooooo fair play kennen jullie dat , iedere ploeg doet het op dit wk maar behalve nederland ze, ze voelde zichzelf weer iets meer dan een ander.
Figo oude rot in het vak lap je zoiets niet, ik vond het super zoals hij die kerel terug pakte. Zoals brear al zei, eerste degelijke tegenstander en ze liggen eruit, nu komt van basten weer af dat dit hem niets doet want hij stoomde zijn ploeg toch klaar voor het wk in 2008, hahahahaa grapjassen
zonde dat ze eruit liggen ja....
Maar het viel me wel op dat de echte speeltijd van de 2e helf wel erg kort was.... tussen de 60 en 80e minuut heeft de bal niet veel gerold. Dit kwam vooral doordat er telkens portugese spelers op de grond lagen.
Vervolgens wordt er een blessuretijd bijgetrokken van 6 min. Aan het begin van de extra tijd gaat de keeper van portugal weer op de grond liggen. Met als gevolg weer 2 minuten kwijt....
Nu kun je wel zeggen dat dat proffesioneel is, maar ik vind het echt nergens op lijken.
en dan was het zelfs nog geen strafschop, als je de herhaling bekijkt valt die gewoon over de aussie die domme italiaan, spijtig want vondt de australiers wel een goed team die vochten voor elke bal
Domme italiaan?
Naaien en toneel spelen was toch juist slim en mooi enzo?
is ook slim. zo moet je spelen op hoog niveau.. zoals je ziet beslist het wedstrijden. zit nu met schuin oog naar een drama wedstrijd te kijken hopelijk pingels anders wacht ik voor niets
Quantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
The capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
It is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Comment