wk topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Je zou er spontaan korfbalfan van worden, als dit soort dingen nodig zijn om wedstrijden te winnen...
    Noemen ze de charme van het voetbal dat een scheidsrechter bepaalt, nou zet maar gerust camera's neer het is zeker dit wk vaker een doorn in het oog dan een charme.

Comment

• hmm gekke wedstrijd hoor nederland - portugal was zeker spannend, maarja ik kon niet bepalen wie er nou veel beter was telkens werd het spel stil gelegt voor een kaart

en bij ons in de buurt hebbe ze een auto in brand gestoke en moest politie kome en 1 jonge is k.o. geslage ofso omdat die met portugal shirt rondliep in de buurt.... hahahaha ik kon er uiteindelijk wel om lache maar tijdens de wedstrijd damnn zo spannend , is er trouwens nog ruzie uitgebroken tussen de fans na afloop van de wedstrijd?

grtz
      Ik ben niet geboren om klein te zijn

Comment

• Eerst volgende die eruit gaan zijn Frankrijk en Brazilië zeker nu?

Greets...
        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

• Brazilie heeft nu toch anders veel geluk

Comment

• 3-0 inmiddels. was te verwachten hoop dat spanje doorgaat en ze volgende ronde een pak slaag geeft

Comment

• dat hoop ik ook!
              en dat engeland met 5-0 wint van portugal. met een rode kaart voor die misselijke figo omdat hij betrapt wordt met zijn swalbes!!

en die duitsers maar zingen op de tribune (spanje-frankrijk): ohne holland fahren nach berlin.
              echt weer duitsers roepen op een afstandje en als het erop aan komt zijn ze weg!!

Comment

• nu moet frankrijk brazilië maar opvreten
                sneu voor spanje

Comment

• yep yep mijn twee teams gaan door, portugal en frankrijk, eindelijk nog eens een goede match van frankrijk gezien

Grtz
                  stil growing

Comment

• spanje was beter 1e helft veel beter frankrijk 2e helft iets beter. vind het jammer mijn 2teams(nl,spanje) liggen eruit. nu hoop ik alleen nog maar dat brasil en duitsland er snel uit gaan

Comment

• duitsland-argentinie(pff lastig voordeel van de twijfel aan argentinie)
                      oekranie-italie(italie wederom zonder goed te spelen)
                      frankrijk-brasil(pfff lastig voordeel van de twijfel toch aan brasil)
                      portugal-engeland(easy win portugal)

Comment

• spijtig genoeg hebben de duitsers het gehaald met de penalty's, wat ik niet kan begrijpen is dat een speler als Ballack nog geen 120 minuten kan voetballen zonder krampen te krijgen, een speler die zoveel miljoenen verdient en toch traint kan dat niet uitspelen, onvoorstelbaar.

Italianen hebben het ook gehaald, hoewel ik geen van beide het gegund heb, italia met een penalty die geen was door en de oekrainen die hebben een heel wk nog niks laten zien.

Vandaag, engeland - portugal en krankrijk - brazil

Nederland ligt eruit en dit topic is dood hhmm hoe zou dat toch komen

Grtz
                        stil growing

Comment

• Ik post nog steeds bro

Duitsland is terecht door vind ik. Italië niet maar had niet anders verwacht.
                          Portugal zal ook wel doorgaan net als Brazilië.

Greets...

Comment

• Yep yep mijn tweede ploeg frankrijk stuurt brazil naar huis, en terecht ook, als je ziet wat een zidane weer doet op zo een wedstrijd, gewoon prachtig

Grtz
                            stil growing

Comment

• Duitsland gaat wereldkampioen worden nu gok ik?

Greets...

Comment

• in een wk pool heb ik de duitsers als verliezend finalist getipt.
                                ik hoop alleen wel dat portugal eruit vliegt!
                                gr

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X