Testo verjaard

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Testo verjaard

Volgens mijn gegeven is het van daag de grote dag van ome testo

van harte kerel
    Who's the Chef

Gefeliciteerd

grtz...
    Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Beetje laat, maar gefeli!!
      VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

hey omie gefeliflapstaart

Grtz
        stil growing

Comment

Gefeliciteerd man!
          Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Gefeliciteerd ouwe reus! Zal vast wel weer een mooi feessie worden...
            We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Is al geweest.
              Hij had een mooie spiksplinternieuwe sterrenkijker kadoo gekregen

Zijn gezicht op dat moment was onbetaalbaar
              Sponsored by:
              Inshapesupplements

Comment

Hey ome Arie, van harte kerel en dat je maar enorm van je feessie genoten mag hebben maar dat zal vast wel.
                Het mooiste kado dat je had kunnen verzinnen heb je al gehad lees ik net, eindelijk geen ruzie's meer...

op weer een jaar en dat je maar flink mag groeien!

Comment

Gefeliciteerd kerel!

Comment

Originally posted by Shannasse View Post
                    Hey ome Arie, van harte kerel en dat je maar enorm van je feessie genoten mag hebben maar dat zal vast wel.
                    Het mooiste kado dat je had kunnen verzinnen heb je al gehad lees ik net, eindelijk geen ruzie's meer...
                    op weer een jaar en dat je maar flink mag groeien!

Uit zeer betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat het juist weleens erger kon worden.
                    En het aantal mailtjes met bedreigingen van Testo waren ook leuk, alleen jammer dat hij denkt dat ik alles doe.
                    Ach ja en ruzies?
                    Echt felle discussies mochten niet meer gehouden worden ondanks dat er gezegd werd door de leiding dat ze niet zo'n Adolf regime wilden voeren zoals op een collega BB site van ene Tijl W.
                    En het hek was natuurlijk helemaal van de dam toen ik zei dat al mijn artwork verwijderd moest worden
                    Jay Cutler's One step closer nu te koop bij mij info per PM

Comment

Ik denk dat Shanasse op de 'ruzies' doelt die zich hier op bodynet afspeelden, Rey. Dat ging toen doorgaans over wie de sterrenkijken in z'n bezit had etc.
                      We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Rey denkt wel vaker dat alles om hem draait
                        It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Gaat hier inderdaad gewoon alleen over Bodynet hoor, wordt er altijd wat moe van als er allerlei andere sites bij gehaald worden.
                          Er is heel veel overlapping en dat is geen enkel probleem, het heeft wel mijn duidelijke voorkeur als problemen/onenigheid of wat voor ellende dan ook lekker blijft op het board waar het is ontstaan en zich niet als een soort virus over andere boards verspreidt!

Comment

Originally posted by Shannasse View Post
                            Gaat hier inderdaad gewoon alleen over Bodynet hoor, wordt er altijd wat moe van als er allerlei andere sites bij gehaald worden.
                            Er is heel veel overlapping en dat is geen enkel probleem, het heeft wel mijn duidelijke voorkeur als problemen/onenigheid of wat voor ellende dan ook lekker blijft op het board waar het is ontstaan en zich niet als een soort virus over andere boards verspreidt!
                            Daarom zet ik gauw mijn Hide IP weer aan pop
                            Jay Cutler's One step closer nu te koop bij mij info per PM

Comment

Pop? Geloof me Rey, je bent enorm ver verwijderd van de situatie waarin je wegkomt met 'koosnaampjes' tegen mij...

Kan je normale posts en ook je humor meestal prima waarderen zoals je weet, maar laat het gedoe over andere sites en dit soort dingen maar gewoon achterwege oké.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X