Ezel gewond

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ezel gewond

ook weer zo iets debiels

Ezel gewond door ontploffende croftybom

DORDRECHT - Een ezel van de kinderboerderij in het Weizigtpark in Dordrecht is vrijdag gewond geraakt toen het dier een Croftybom op zijn snuit kreeg. De politie heeft twee jongens van 14 en 15 jaar aangehouden in verband met het voorval.

De 24-jaar oude ezel, luisterend naar de naam Maaike, heeft een beschadigd hoornvlies, brandwonden aan haar kop en verkeert volgens de politie in shock. Volgens een woordvoerder verkeert Maaike niet in levensgevaar. De kinderboerderij in het park is vrij toegankelijk.
    Who's the Chef

Dat soort ventjes zal dus nog wel vaker met de politie in aanraking komen en dan zal het niet met dieren te maken hebben...
    Als je op die leeftijd het pootjes uittrekken bij spinnen nog niet bent ontgroeit, maar het hebt vervangen door vuurwerk op dieren te gooien, zit er volgens mij het één en ander niet goed in je kop en/of opvoeding en zal het makkelijk van kwaad tot erger worden.

Bescherm de dieren tegen de beesten, echt alleen mensen kunnen zo sadistisch zijn.
    Eén van de 'zegeningen' van hogere hersenfunctie waarschijnlijk...

Comment

het schijnt een of andere huis gemaakte bom soort zijn

wat ik niet begrijp is waarom zou je het in gods naar bij een beest houden??

hou het dan bij je vriendje ...
      nee dat doe je niet das gevaarlijk maar bij een beest is het niet gevaarlijk
      Who's the Chef

Comment

Tuulk is het wel gevaarlijk en dat weten ze op die leeftijd ook echt wel donders goed, dat is juist de 'lol' ervan blijkbaar. Zijn hetzelfde soort gastjes dat het 'humor' vindt om rotjes te gooien naar honden en katten, liefst zouden ze nog zien dat zo'n beest het oppakt.
        Zwaar verknipt...

Comment

ik voel een soort spanning

zou jou niet op straat willen tegen komen tijdens vuurwerk afsteek dagen
          Who's the Chef

Comment

Hier zijn toch gewoon geen woorden meer voor.
            Als ik zulke dingen lees, wat zou ik dan toch graag die gastjes tegen willen komen en een molotov cocktail op hun willen gooien.
            Sponsored by:
            Inshapesupplements

Comment

Is echt niet normaal nee, oke kep ook wel eens een brievebus opgeblazen maar dieren zou ik echt never doen da's te ziek... En gastjes van mijn leeftijd weten idd echt wel wat wel en wat niet kan dat weet een kind van 10 ook nog wel, die lui fokken elkaar op enzo en dan hepje zoiets...
              on the road to get huge

Comment

Als je je vrienden opfockt voor zoiets ben je ook ziek... Ik wist toen ik 6 was al goed wanneer ik een dier of mens pijndeed (daarvoor pakte ik de kat ook nog bij zn staart), echt schoften dit, ik zou zoiets nooit kunnen doen bij dieren. Ik trek trouwens nog steeds de pootjes bij spinnen eruit

grtz, David.
                VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

it's a sick world

Comment

Originally posted by been View Post
                    ik voel een soort spanning

zou jou niet op straat willen tegen komen tijdens vuurwerk afsteek dagen
                    Heb puur en alleen om die reden mijn hond getraind in het commando 'pak hem!'.
                    Heb totaal geen hekel aan vuurwerk en al helemaal niet aan kinderen/jongeren, mijn hond is zelfs gek op kinderen en niet bang van vuurwerk.
                    Maar als er van die pokkejong rondlopen die proberen dat alles te verzieken omdat ze het 'lollig' vinden om vuurwerk naar of liever nog op mijn hond te gooien horen ze dus die twee woordjes en zien ze vervolgens ruim 40 kilo hond blaffend en grauwend op ze af komen rennen...
                    En de reactie's daarop vind ik dan wel weer lollig.

Comment

Hahah mensenleed Maar wel slechte mensen.
                      VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

haha shannassa khoop dat je hond ook het commando ''los'' kent?

Comment

Originally posted by Samot View Post
                          haha shannassa khoop dat je hond ook het commando ''los'' kent?
                          Hoop eerder dat shann. het begrip lawinepijl of giga vlinder kent.

zo niet ? wat filmpjes especiali for u

YouTube - Lawinepijl in een prullenbak effect
                          YouTube - T
                          on the road to get huge

Comment

Originally posted by Shannasse View Post
                            Heb puur en alleen om die reden mijn hond getraind in het commando 'pak hem!'.
                            Heb totaal geen hekel aan vuurwerk en al helemaal niet aan kinderen/jongeren, mijn hond is zelfs gek op kinderen en niet bang van vuurwerk.
                            Maar als er van die pokkejong rondlopen die proberen dat alles te verzieken omdat ze het 'lollig' vinden om vuurwerk naar of liever nog op mijn hond te gooien horen ze dus die twee woordjes en zien ze vervolgens ruim 40 kilo hond blaffend en grauwend op ze af komen rennen...
                            En de reactie's daarop vind ik dan wel weer lollig.
                            lijkt me leuk als je dat op film vast kan lggen en dan hier ff posten naturlijk
                            Who's the Chef

Comment

@HC Menneke: als jij serieus denkt dat er ook maar één zo'n ventje dapper genoeg is om te blijven staan om een stukkie vuurwerk aan te steken terwijl er een hond van ruim 40 kilo die ongeveer tot hun middel reikt op ze af komt stormen ben je niet goed wijs...
                              Drie keer raden wat bij zo'n hond precies op bijthoogte zit, daar wil je dus echt niet met je voorkant naar toe staan.
                              Daarbij zijn alleen hele zielige figuren in staat om dat soort 'grappen' met vuurwerk en dieren uit te halen, zijn per definitie lafaards.

Ff ter info trouwens, de hond bijt pas op een ander commando dus het blijft bij dreigen maar dat weten zij natuurlijk niet.
                              De enige keer dat hij zal bijten zonder commando is als hijzelf of ik wordt aangevallen. Dan laat hij overigens ook niet meer op commando los en het geeft een enorme bende...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X