Ezel gewond

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ja precies, dat vind ik dan wel weer lollig ja!!

Als die t&%$^*& jong het zo lollig vinden om te proberen mijn hond (of mij!) weet ik wat aan te doen door vuurwerk zo dicht mogelijk bij te laten ontploffen, vind ik het wel lollig om te zien hoe hard ze gaan lopen als datzelfde beestje dat ze proberen zijn graf in te werken hard rennend en blaffend op ze af komt!!
    Bijten zal hij overigens nooit doen in zo'n situatie dus het gaat alleen maar om de schrik, als je werkelijk denkt dat iemand ff laten schrikken net zo ziek is als een onschuldig dier zwaar verminken of zelfs dood maken ben je volgens mij zelf ook niet helemaal lekker.

Enig idee wat voor schade vuurwerk aan kan richten?!
    Je hoeft er alleen de eerste post van dit topic maar voor te lezen hoor.
    De post van mij trouwens die je neerzet kwam pas na vragen van anderen dus zoals ik al zei een normaal verloop van het topic.

Heb me lang zat ingehouden maar begin die belachelijke vergelijkingen van je nu echt zat te worden. Misschien heb jij de illusie dat je bij pokkejong die ziek genoeg in hun hoofd zijn om dat soort dingen überhaupt te proberen wat kunt bereiken met een vriendelijk gesprekje, ik heb die illusie allang niet meer.
    Zijn zat jongeren met wie je een heel normaal gesprek kunt voeren en die gerust wat van iemand aan willen nemen maar dit soort types behoren niet tot die groep weet ik uit ervaring. Daarbij ben ik hun moeder niet, opvoeden doen ze maar lekker thuis.
    Zal het je sterker vertellen, als wat ze proberen ook werkelijk lukt en ze een hond of kat dus idd volgens plan fijn verminkt hebben, zou ik er geen enkel probleem mee hebben als ze met gelijke munt werden terug betaald. Lekker vastbinden aan een boompje en een paar strijkers in een broekzak ofzo laten ontploffen, moet je opletten of ze er wat van leren. Loopt hier nog ergens een topic over handen afhakken als iemand iets gestolen heeft, vergelijk het daar maar mee.

Comment

Ach ja zolang er over hun bol wordt geaaid met de mededeling van jho niet meer doen hoor , gaan ze gewoon door. Goed straffen moet gebeuren.Ik weet nog toen ik mijn vader treiterde toen na lange tijd kreeg ik een flink pak slaag vindt dat toen niet op zijn plaats maar ik toonde wel meer respect voor hem.
      een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

hahahaha maar ehm alle mensen fijne kerst en vooral een knallend nieuwjaar. Je zult het maar thuiskrijgen, je kind heeft met vuurwerk zitten kloten en je vind het verschrikkelijk. Daarbij krijg je te horen dat je kind even terug gepakt word door een volwassene want die doet net zo leuk mee. En zegt sorry eigen schuld dikke bult jij moet mij niets aan doen want dan doe ik jou wat scheit aan de rest die er verdriet om heef mijn hart is weer opgelucht. Alsof er niet genoeg leed was jaa echt iets om te lachen. maargoed verder zwijg ik maar want dit raakt niet uitgepraat zoals ik al eerder zij
        on the road to get huge

Comment

Lijkt me een strak plan ja om er verder over te zwijgen. Heb mijn standpunt duidelijk genoeg uitgelegd en je blijft doodleuk alles verdraaien.
          Kan gek genoeg behoorlijk pissig worden als ik vergeleken wordt met eikels die hun uiterste best doen dieren te molesteren, tiener zijn is wat mij betreft geen excuus voor alles en al helemaal niet voor het willens en wetens zware lichamelijke schade toebrengen aan onschuldige dieren.

Maar goed, jij jouw mening en ik de mijne en dat is het laatste woord erover wat mij betreft.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X