Saddam heeft gehangen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

ik snap niet waarom saddam nu opgehangen is? het was toch oorlog en daarbij horen mensen gedood te worden om te winnen.
    zowiezo was de rechter niet eerlijk, ik weet niet of jullie hem wel eens hebben horen praten? het is ten eerste een koerd en die haten saddam. de ''mannen'' die saddam hebben opgehangen waren sjieten die hem bespotten, wat niet kan als iemand word opgehangen, vind ik.
    ook vind ik het kut voor hem dat die is opgehangen, opgehangen doe je bij landverraders en saddam vroeg ook om geschoten te worden omdat hij wou doodgaan als een soldaat, hij zag zichzelf als een soldaat.
    en als saddam indd. een slechte man was, dan vind ik het terecht.
    Ik ben niet geboren om klein te zijn

Comment

Mhh, vind ik niet. Hitler hadden we ook zeker weten vermoord als we hem konden pakken voor hij zichzelf gedood had. En ik weet zeker dat jij dat wel normaal vind. Slechte mensen verdienen dit gewoon. Saddam is verantwoordelijk voor het doden van enorm veel jonge jongens die door bv. dienstplicht of geloofsovertuiging het leger in zijn gegaan. Hele gezinnen zijn uit elkaar gerukt, duizenden mensen hebben enorm verdriet gehad.

Een soldaat vecht voor vrede en veiligheid. Dit deed hij niet, en daarom vind ik ook niet dat hij een eervolle dood verdient als soldaat. Hitler zag zichzelf ook als soldaat.. Vraag me af of zijn slachtoffers altijd een even eervolle dood hebben gehad. Er circuleren al genoeg filmpjes rond waar je martelingen ziet onder leiding van mr. saddam(asochisme). Dus ga daar ook maar niet vanuit.

En landverraders gooi je lekker het buitenland in..

Grtz
      VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

die filmpjes die je ziet, weet je ook wat die mensen hebben gedaan?
        ik niet, en daarom ben ik dus nog een beetje voorzichtig met mijn uitspraken.
        ik weet niet of hij slecht was, als hij slecht was tja dan is het zijn verdiende loon. maar toch iets in me zegt weer van niet. het was gewoon 1 groot spelletje van amerika en hij en het volk werden/worden gebruikt...
        net als de rest van de wereld

Comment

Oorlog of niet, als je hele dorpen uit laat moorden compleet met vrouwen en kinderen verdien je wat mij betreft alles wat je kunt krijgen...
          Niet dat ik de illusie heb dat het nu ineens allemaal beter zal worden daar en dat iedereen het opeens wel met elkaar kan vinden, maar niet geschoten (of in dat geval gehangen) is altijd mis.

Ben het overigens zwaar oneens met de motivatie om aan die oorlog te beginnen hoor, Saddam verdient wat mij betreft zijn lot maar er lopen nog heel wat ergere malloten rond in andere landen die gewoon hun gang mogen blijven gaan.

Comment

Originally posted by ahmet View Post
            die filmpjes die je ziet, weet je ook wat die mensen hebben gedaan?
            ik niet, en daarom ben ik dus nog een beetje voorzichtig met mijn uitspraken.
            ik weet niet of hij slecht was, als hij slecht was tja dan is het zijn verdiende loon. maar toch iets in me zegt weer van niet. het was gewoon 1 groot spelletje van amerika en hij en het volk werden/worden gebruikt...
            net als de rest van de wereld
            Voor de een slecht en de ander niet dus. Het feit is idd Amerika vanwege de economish belangen in dat land. Kijk maar naar Noord Korea volop bezig met kernfusie en de states alleen maar praten, al jaren.!!! Amerika heeft daar geen belang bij.
            een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Originally posted by Shannasse View Post
              Oorlog of niet, als je hele dorpen uit laat moorden compleet met vrouwen en kinderen verdien je wat mij betreft alles wat je kunt krijgen...
              Niet dat ik de illusie heb dat het nu ineens allemaal beter zal worden daar en dat iedereen het opeens wel met elkaar kan vinden, maar niet geschoten (of in dat geval gehangen) is altijd mis.

Ben het overigens zwaar oneens met de motivatie om aan die oorlog te beginnen hoor, Saddam verdient wat mij betreft zijn lot maar er lopen nog heel wat ergere malloten rond in andere landen die gewoon hun gang mogen blijven gaan.
              Serie moordenaars.Maaar wat zou je doen als je partner door zo'n malloot wordt vermoord? Ik zou gek worden in elk gaval gaat zijn hoofd eraf dan maar een paar jaar brommen.

Comment

Originally posted by kees View Post
                Serie moordenaars.Maaar wat zou je doen als je partner door zo'n malloot wordt vermoord? Ik zou gek worden in elk gaval gaat zijn hoofd eraf dan maar een paar jaar brommen.
                Snap deze reactie niet helemaal Kees, waar reageer je precies op?
                Misschien dat het me dan wat duidelijker wordt...

Comment

@Shannasse.

Dat zijn serie killers
                  Maar kijk als je dierbare vermoord word reageer je zoals van, oog om oog tand om tand. Bij mij wel . Ik ken mezelf. kom niet aan mijn dierbare. zo ook oog om oog tand om tand. Daar heb ik geen moeitje mee.

Comment

in een oorlog gaan er altijd onschuldigen dood kijk maar wat amerika doet, amerika/israel bijvoorbeeld met libanon gooide alles plat waar ze dachten dat er mogelijk hizbollah strijders zaten. duizenden vrouwen kinderen dood en hun huis kwijt. zo is het en zo zal het ook altijd blijven, helaas.
                    willen we dat er geen onschuldigen doodgaan dan moeten de oorlogen voortaan weer met de zwaard of met alleen handgeweren, wat me dus niet echt logisch lijkt.

Comment

Ik vind dat er een aardig verschil is tussen moedwillig burgers doden, en dit zonder opzet doen..
                      VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

Ik belde vaandaag naar Saddam Hussein.
                        Om hem sterkte te wensen
                        Wat denk je?
                        Opgehangen.

Comment

Saddam's Favorite Toy
                          Jay Cutler's One step closer nu te koop bij mij info per PM

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X