Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
En bob sapp is die amerikaan van 170 killotjes en is gewoon niet normaal hoe groot die is want zit ook echt niet veel vet aan. En zo groot is ie volgens mij ook niet geworden door alleen maar eten!
Citaat[/b] (dino21 @ Mei. 20 2003,19:17)]En bob sapp is die amerikaan van 170 killotjes en is gewoon niet normaal hoe groot die is want zit ook echt niet veel vet aan. En zo groot is ie volgens mij ook niet geworden door alleen maar eten!
Citaat[/b] (Curiosio @ Mei. 20 2003,15:24)]Waarom ben je gestopt Purple?
Turn(st)ers zien er ook altijd erg goed uit vind ik. Benen wel eens wat minder maar armen, rug en schouders geweldig
Greets...
Dat mensen die turnen er goed uitzien ben ik helemaal met je eens. Ik ken zelf een jonge die aan turnen doet, en die ziet er echt mega goed uit, zonder ook maar een dumbell aangeraakt te hebben. Ik heb trouwens ook een kameraad die ook erg gespierd is toen hij 16 was woog hij al 85 kilo bij een lengte van 178 en had bijna geen vet. Ik vraag hem nog vaak of hij niet wil gaan fitnessen, ik ben gewoon benieuwt hoe hij er dan uit komt te zien. Maar dat wil hij niet.
O, ja dat darten vind ik dus echt geen sport. Ik kan me nog herrinneren dat Barney een keer op TV zei dat hij als voorbereiding voor een wedstrijd hard moest trainen en een streng dieet volgende om af te vallen. Dan denk ik waarom ?, om zo'n pijltje te gooien. Motorsport is te gek, Formule 1 is een commercieele klote sport geworden. Jammer genoeg gaat de Moto gp diezelfde kant op. VIND IK
Heb vroeger aan aikido en ninjutsu gedaan voor een lange tijd, dus martial arts ben ik altijd wel geinteresseerd in geweest. Om te kijken vind ik tennis, wielrennen en de olympische spelen leuk.
Moest barney afvallen?? Dat is dan niet erg gelukt de laatste wedstrijd die ik zag
Een sport vind ik het ook niet echt maar wel leuk om naar te kijken.
De doseringen die je noemt zijn redelijk gebruikelijk voor beginners, maar zorg ervoor dat je je gezondheid goed in de gaten houdt, vooral je lever bij...
Comment