Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
TS heeft zachte schoenen, en gaat in de nacht de beste ophalen.. Proletarisch winkelen, whaaaaaahahahahahaha.... Gewone Acer Extensa laptop, zwart.....
Toen ik mijn pc kocht was het een van de beste op dat moment. Maar je weet hoe dat gaat met pc's na een jaar is ie al zo bijzonder niet meer. Maar uiteraard doet ie het nog goed en ben er zeer tevreden over. Alleen m'n videokaart is wel wat verouderd en dat is soms een beetje jammer, want nieuwe games kan ik dan vaak niet draaien. Teminste, nieuwe games die grafisch wat beter ontwikkeld zijn dan.
Aangezien ik m'n pc ook voor muziek productie gebruik zijn er wel wat aanpassingen. Zo heb ik dubbele afzonderlijke gesplitste monitoren en is een luidspreker set niet van toepassing, daar ik beschik over m'n eigen complete audiosysteem. En ik ga niet opnoemen waaruit die bestaat want dat is nogal een lijst.
Processor: AMD Sempron 2600+
Kloksnelheid: 1.60 GHz 2,00 GB
Videokaart: Nvidia GeForce 6800 GS/XT
Toetsenbord en muis: Microsoft Wireless
6 USB 2 aansluitingen en 4x firewire
Dubbele dvd speler 52x snelheid met beide ingebouwde brander
Harde schijf geen idee, weet alleen dat ie niet zo heel groot is namelijk een kleine 150 GB aan ruimte. Heb ook nog een externe hardeschijf met een totale ruimte van 230 GB.
Moederbord eveneens geen idee.
Geheugen 2 GB geloof ik
Denk dat ik alles wel zo'n beetje gehad heb?
Behuizing is trouwens wel vet, maar weet niet hoe die heet ofzo.
Zwarte kast met aan de zijkant blauwe led verlichting en aan de voorkant schuine rode vlakken waardoor het een beetje lijkt op 2 ogen. Ik zoek wel ff een plaatje :P
Hij lijkt opzich wel op die in het plaatje, alleen bij mij zit er nog een klep waar de dvd spelers achter zitten en is de voorkant rood in plaats van blauw en de zijkant wat feller blauw en ook wat lichter. Anyways, een mooie kast om te zien.
Ik heb laatst een dikke pc besteld bij alternate.nl, super relaxt, voor weinig geld die onderdelen bestellen en zelf in elkaar zetten alleen hoe het allemaal heet intereseert me weinig
Mijn volgende configuratie staat gepland voor Januarie.
Phenom II X4 965
Asus Crosshair III Formula
8 GB Corsair DDR3 1600MHZ CL7
Corsair HX1000
Prolimatech Mega Shadow (AM3 kit)
Western Digital Black 1000GB
SSD 120GB (ben er nog niet welke).
Logitech G19
Logitech G9
2 x Asus HD5870 in Crossfire-X
Corsair Obsidian 800D (Dit wordt echt mijn BABY)!
Heb de kast in het echt mogen bewonderen, hij is zo ontzettend mega beauty! Specificaties liggen er ook niet om. Momenteel een van de beste High End behuizingen.
Ik weer dat S1366 en 1156 (core i7/5) sneller is dan AM3 maar ik ben nogal een AMD fanboy as you can see. Het wordt in ieder geval een beest van een pc.
Ik heb mijn W2442PA-BF verkocht maar de W2453V PF zal zijn plaats innemen in januarie. Kijk er erg naar uit.
Opzich wel een degelijk systeem, vraag me alleen af wat je met 8 gb intern geheugen moet. Denk dat je een aantal jaartjes verder bent, voordat je echt zoveel gebruikt, ik gebruik mijn 4 gb nog niet eens helemaal.
Ik zou het bij hooguit 4 gb houden en er wat anders leuks van kopen.
Misschien een mooie X-Fi geluidskaart. Weet niet of je veel games speelt, maar het geluid gaat er aanzienlijk van vooruit.
Wat doe je dan met je pc hebikniet? 32GB geheugen, lol, ik kan me echt niet indenken waar je dat voor gebruikt. Welk moederbord gebruik je dan?
Misschien ook handig om de kosten erbij te zetten, van alleen de kast dan?
Vanaf volgende week mijn specs:
Antec Gamersgear Nine Hundred Zwart,
Seasonic SS-500ET voeding
AMD Phenom II X4 955 Black Edition 3.20 GHz, 4000 MHz, 4x 512Kb, 6 MB, Boxed
GigaByte GA-MA770T-UD3P moederbord
Corsair TW3X4G1333C9A G 4 GB, PC3-10666, 1333 MHz, 9, Non-ECC, Kit Of 2
Samsung SpinPoint F1 1 TB 1 TB, 7200 Rpm, 32 MB, S-ATA II/300
Asus Radeon HD 5750 1024 MB
840 euro.
In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."
If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment