Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ben eens even wezen speuren. Heb o.a. dit gevonden:
Avenir-Black.otf
Avenir-BlackOblique.otf
Avenir-Book.otf
Avenir-BookOblique.otf
Avenir-Heavy.otf
Avenir-HeavyOblique.otf
Verder nog wat bestanden als Avenir LT 45 book.ttf
Een bende AvenirLTStd bestanden en
tot slot nog wat postscript bestanden zoals Avenir 35.pfm en .pfb
Documenta ben ik als fontnaam nog niet tegengekomen. Ik kan nog even verder zoeken, als je wil.
Heb je hier wat aan? En hoe krijg ik het dan bij jou? Alle bestanden van Avenir samen is ca. 1 mb.
Ja, dat 1 mb niks, dat weet ik ook wel . Was ook meer bedoeld om die Oostenrijkse struisvogel (sorry Osterich, mijn associatie-subroutine heeft een bugje) duidelijk te maken dat als hij dat wil, de hele bende versturen dus geen problemen geeft.
Ben eens even wezen speuren. Heb o.a. dit gevonden:
Avenir-Black.otf
Avenir-BlackOblique.otf
Avenir-Book.otf
Avenir-BookOblique.otf
Avenir-Heavy.otf
Avenir-HeavyOblique.otf
Verder nog wat bestanden als Avenir LT 45 book.ttf
Een bende AvenirLTStd bestanden en
tot slot nog wat postscript bestanden zoals Avenir 35.pfm en .pfb
Documenta ben ik als fontnaam nog niet tegengekomen. Ik kan nog even verder zoeken, als je wil.
Heb je hier wat aan? En hoe krijg ik het dan bij jou? Alle bestanden van Avenir samen is ca. 1 mb.
Geniaal die zijn het ja.
Als het je niet al te veel moeite kost, mag je het mailen danwel uploaden.
@ rest
thanks, maar dafont verwijst alleen naar andere sites waar je dan weer doekoes moet betalen om te mogen downen
Hoe mail ik je iets? Ik kan je een bericht sturen, maar heb niet de keuze er bestanden bij mee te sturen. Uploaden heb ik nog nooit gedaan, geen idee hoe dat moet. Ik ben meer van het downloaden .
At Appliance Repair Service, we specialize in providing expert repair services for a wide range of household appliances. Our team of highly trained technicians...
Vidalista pills are a trusted solution for treating erectile dysfunction (ED), offering various strengths to suit individual needs. Vidalista 20mg is...
An Assignment Writing Service In Pakistan offer service to students that need help in their course works. These services provide uniquely researched,...
Quantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
The capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
Comment