externe hardeschijf
Collapse
X
-
Originally posted by Bardete View PostHarde schijfe van seagate zijn zeer goed!
wel aan de prijzige kant, maar niet kappot te krijgen.
Heb nu western 1,5 tb ben er tevreden over. Goede prijs kwaliteit. Zou idd die 2 gb schijf nemen als ik in jouw plaats was. Heb natuurlijk de andere niet gezien. Maar heb zelf zo'n 1,5 schijfje liggen.Yes love, I'm able to turn stones into flowers!!!
Verlichting is houden van jezelf!!!
Comment
-
Originally posted by spaake View PostHeb ooit een seagate gehad die na 1 jaar stuk was.
Heb nu western 1,5 tb ben er tevreden over. Goede prijs kwaliteit. Zou idd die 2 gb schijf nemen als ik in jouw plaats was. Heb natuurlijk de andere niet gezien. Maar heb zelf zo'n 1,5 schijfje liggen.laptop van mij heeft maar 320gb
en mijn computer is 200gb dacht ik.
dus kan wel 2tb gebruiken denk ik zowant met filmpjes downloaden is het zo vol, dit doe ik steeds meer alleen nog goed iets vinden om ondertiteling erbij fixen.
Originally posted by Fitness-maniak View PostWestern is een goed merk
beterschap kerel
+ een shitload of vitamine C genomenCalisthenics / Street workout
Comment
-
Originally posted by IJsBlok View Postwant met filmpjes downloaden is het zo vol, dit doe ik steeds meer alleen nog goed iets vinden om ondertiteling erbij fixen.
Een datatape is grofweg te vergelijken met een cassetteband. Dat is dus een heel ander principe dan een harde schijf. Beide kun je gebruiken om data op te slaan, maar een harde schijf is in het dagelijks consumenten gebruik veel gewoner dan een tape. Het terugvinden van een file op een tape duurt veel langer dan bij een harde schijf. Net als bij een cassette waar het tijd kost om het juiste stukje muziek terug te vinden. Tape wordt vaak gebruikt om in een bedrijfssituatie backups van file servers en mailservers te maken.Vergeet niet je lachspieren te trainen.
Comment
-
Originally posted by niet_hier View PostAls je VLC van Videolan gebruikt is dit geen probleem, vooropgesteld dat je de files met ondertitels hebt.
Een datatape is grofweg te vergelijken met een cassetteband. Dat is dus een heel ander principe dan een harde schijf. Beide kun je gebruiken om data op te slaan, maar een harde schijf is in het dagelijks consumenten gebruik veel gewoner dan een tape. Het terugvinden van een file op een tape duurt veel langer dan bij een harde schijf. Net als bij een cassette waar het tijd kost om het juiste stukje muziek terug te vinden. Tape wordt vaak gebruikt om in een bedrijfssituatie backups van file servers en mailservers te maken.
Als ik het goed begrijp is het het slimste om de film dan over te zetten op mijn computer en dan bekijken.
ik gebruik VLC media player, ondertiteling heb ik nog niks gedownload moet ik me nog in verdiepen als ik tijd heb.
andere dingen die ik erop wil zetten zijn: muziek, back upps van studie, uitgeschreven muziekstukken en foto'sCalisthenics / Street workout
Comment
-
Je moet er gewoon 1tje kiezen van 1tb. Bij dixons was er laatst nog een Packard Bell voor 65 euro. Als je er 100 euro aan uit wilt geven zit je rond de 1tb.
Kijk ook:
Opus Supplies CD en DVD Media, USB en Flash Opslagmedia, Printersupplies en Externe Harddisks
USB3 moet je niet kiezen, tenzij je een nieuwe PC hebt. Als dat niet het geval is, is de kans groot dat je PC niet eens USB3 kan.
Comment
-
Originally posted by NoGettinOver View PostJe moet er gewoon 1tje kiezen van 1tb. Bij dixons was er laatst nog een Packard Bell voor 65 euro. Als je er 100 euro aan uit wilt geven zit je rond de 1tb.
Kijk ook:
Opus Supplies CD en DVD Media, USB en Flash Opslagmedia, Printersupplies en Externe Harddisks
USB3 moet je niet kiezen, tenzij je een nieuwe PC hebt. Als dat niet het geval is, is de kans groot dat je PC niet eens USB3 kan.
Voor 100 euro krijg je zowel 2TB aan opslag als USB3.0: Seagate FreeAgent GoFlex Desk 2TB: specificaties, reviews, aanbiedingen en meer | Hardware.Info NederlandÉén bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 90kg 3x
Safety bar back extension:
- 40kg 4x
Push press:
- 61kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 75kg 12x
One legged calf raise:
- 50kg 6x L en R
Superset met
Lu side...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 100kg 1x
Qua kracht gemakkelijk, ervaar nog steeds kramp in kuiten, al zij het minder als eerst....-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWoensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
-
1 week geleden -
-
door ellengreen8160Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
-
Kanaal: Lichaamsverzorging
1 week geleden -
-
door JellyhardBeste Builders,
Ben al ruim 10 jaar in de fitness zaal te bekennen en was altijd super fit en breed.
Nu heb ik vorig jaar een ongeluk...-
Kanaal: Kuren & resultaten
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWeer wat grieperig / ziekjes afgelopen dagen, dus wat minder sets gedaan bij aantal oefeningen én hier en daar lager gewicht / RPE.
Training...-
1 week geleden -
-
door Stevenhackey➢ Product Name — Fairy Bread Farms Hemp Gummies Chemist Warehouse
➢ Main Benefits — Pain Relief & Reduce Stress!
➢ Composition — Natural...-
Kanaal: Algemeen
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 73kg 12x
One legged calf raise:
- BW + 32.5kg 18x
- BW + 32.5kg 8x
Superset...-