Lol, voor 500 heb je all een goede mid end pc.
Nieuwe PC
Collapse
X
-
ik zou zeggen vraag over 3 of 4 maand weer, het gaat zo snel nu uitzoeken is een beetje nutteloos als je het pas over een maand of 4 van plan bent te kopen.
aldi heeft wel af en toe leuke bang for buck systeempjes als je niet te veel in detail wilt treden.
www.salland.eu is btw de online shop welke ik hoog in vertrouwen heb.Last edited by John BD; 17-11-2011, 20:22.
Comment
-
Originally posted by beat-boxer View PostLol, voor 500 heb je all een goede mid end pc.
Een pc van 1200 euro kopen betaalt zichzelf gemakkelijk terug vanwege het snelheidsverschil met de componenten van een 500 euro kostend aldi/medion ding.Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.
Comment
-
Originally posted by John BD View Postik zou zeggen vraag over 3 of 4 maand weer, het gaat zo snel nu uitzoeken is een beetje nutteloos als je het pas over een maand of 4 van plan bent te kopen.
Kan alleen maar benadrukken dat je via tweakers.net moet bestellen.
Comment
-
Salland Webwinkel | www.salland.eu
GameZ Forum (Powered by Invision Power Board)
Ik ben hier erg goed geholpen toen ik mijn pc een jaar geleden kocht. Was toen nog ''systeem van de maand'', maar dat doen ze niet meer. Bij salland kun je zelf je onderdelen bij elkaar zoeken, en zetten ze hem in elkaar voor 50 euro. Wat ook bijvoorbeeld grappig is om eens te doen, is een Dell pc uitzoeken, vervolgens precies dezelfde onderdelen los bestellen, en je zult zien dat je veel goedkoper uit bent. Om die reden zou ik dus nooit een dell of ander merk kopen, aangezien je precies dezelfde pc zonder merknaam voor veel goedkoper kunt krijgen.
Comment
-
Bij alternate.nl kun je de PC-builder gebruiken en hebben ze een aantal kant en klare gaming systemen. Ook azerty.nl zou je eens kunnen bekijken. En zoals genoemd salland.eu.
Ik zou zeggen kijk eens naar dat pc-builder gebeuren samen met iemand die er wat meer van weet. Ga hoe dan ook niet bij Dixons oid. De zogenaamd 'handige' voorgeconfigureerde systemen zijn (bij dat soort winkels: algemene electronica-zaken) vaak enorm overpriced en te vaak ook geweldig dom samengesteld.(bijvoorbeeld de combinatie top notch processor met een low-mid range grafische kaart wat dan voor 'gaming' systeem door moet gaan)
Comment
-
Originally posted by ijzerkonijn View PostZolang alles netjes blijft werken kan Dell idd redelijk goedkoop zijn voor wat je er voor krijgt. Mijn ervaring is alleen dat als bij Dell je later iets wilt toevoegen of een defect onderdeel vervangen, je je voordeel al snel weer ingeleverd hebt. Prijzen van extra of reserve-onderdelen zijn echt idioot hoog.
Maar ja, misschien wil je tegen de tijd dat iets aan vervanging toe is sowieso een compleet nieuw systeem
Maar de korting die je bij dell kan krijgen is niet normaal▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Comment
-
Originally posted by Hermandad View PostWat doen we nou moeilijk? voor 1200 euro heb je een dikke game pc, met alles erin waarmee je de nieuwste games kunt spelen. Dell, zoals meneer hierboven al zei.Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.
Comment
-
Originally posted by Hermandad View PostPraat geen onzin makker, er is voor dat budget alleen top spul te krijgen.
Als je een pc wilt die een paar jaartjes meegaat dan is er maar 1 regel, koop het beste/duurste van dat moment.
Comment
-
compleet syteem inclusief monitor toetsenbord etc voor 1200 euri is echt gewoon goed mid range, in mijn ogen begint "top"spul compleet systeem pas bij het dubbele 2400 euro.
het is maar net hoe je zelf het beestje noemt maar hoe dan ook zn budget is voldoende maar over 4 maand kan hij gewoon sneller voor hetzelfde krijgen dus waarom nu kijken
Comment
-
Eens met John......die mac pro die is ziek 32 core ofzo?
Joh koop gewoon een mac knal er windows op net zo goed. Beste van 2 zegmaar.
Als een mac geen HD scherm is, dus 1080 p is dan zou ik het niet doen btw :PLast edited by onderhandelen; 18-11-2011, 10:45.▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Comment
-
Originally posted by Silk View PostZegt de man die kant en klaar een pc besteld ik weet zeker dat jij ook zo´n hermannetje bent die zijn windows versie legaal koopt. Als je het zo doet dan heb je een kut pc terwijl je er veel voor betaald.
Als je een pc wilt die een paar jaartjes meegaat dan is er maar 1 regel, koop het beste/duurste van dat moment.
Daarnaast kun je een hoop besparen door zelf te sleutelen en alleen de bottlenecks nu en dan te vervangen ipv steeds een complete PC te kopen.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 day ago
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 80kg 10x
Mentaal kon ik niet verder / chicken. Volgende keer naar minimaal 15x.
One legged...-
Kanaal: Trainingslogjes
4 dagen geleden -
-
door flotillaiotXML data may be considered one of the advances or innovations emanating from advancements in GPS tracking software. GPS tracking software presented its...4 dagen geleden
-
door datarecoveeNeed to access BIOS :
- Change Boot Order – Boot from a USB or CD/DVD for OS installation or recovery.
- Enable Virtualization – Activate technologies
-
5 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 81kg 4x
- 81kg 5x
Deadlift:
- 160kg 1x
- 130kg...-