zitten idd wel wat verschillen in, stuur effe 2 links
Nieuwe PC
Collapse
X
-
4GB extra geheugen en een ietsjes sterkere voeding. Adhv die zaken zou het prijsverschil maximaal 50 euro moeten zijn, niet 250. Of ik moet scheel zijn. Anyway, waar ik die eerste pc al vrij prijzig vind tov wat je zelf samenstelt, is het bij die tweede helemaal een ramp. Dan kun je net zo goed nog eens 4GB of 8GB RAM los kopen, en dat er zelf insteken. (Ja, dat kun jij ook, het is net zo makkelijk als een nieuwe oefening aanleren via youtube.) Computerhardware kan gelukkig wel wat hebben: zo heb ik een keer per ongeluk mijn i7 in de wc laten vallen, en twee jaar later draait ie nog altijd als een zonnetje.Last edited by scoobydoo; 21-11-2011, 21:32.Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.
Comment
-
Originally posted by seanl94 View Post4GB extra geheugen en een ietsjes sterkere voeding. Adhv die zaken zou het prijsverschil maximaal 50 euro moeten zijn, niet 250. Of ik moet scheel zijn. Anyway, waar ik die eerste pc al vrij prijzig vind tov wat je zelf samenstelt, is het bij die tweede helemaal een ramp. Dan kun je net zo goed nog eens 4GB of 8GB RAM los kopen, en dat er zelf insteken. (Ja, dat kun jij ook, het is net zo makkelijk als een nieuwe oefening aanleren via youtube.) Computerhardware kan gelukkig wel wat hebben: zo heb ik een keer per ongeluk mijn i7 in de wc laten vallen, en twee jaar later draait ie nog altijd als een zonnetje.
die van 4gb voor 1048 eurri
of die van 8gb van 1048 eurri
als je kijkt wat mijn doeleinde zijn want er zijn wat verschillen tussen die 2 van dezelfde prijs caliber.
anders douw ik zelf zo'n kaart erin van 4gb extra, heb ook wel een goeie vriend die er redelijk handig mee is.Last edited by gain is pain; 21-11-2011, 21:38.Make it happen, shock everyone!
Comment
-
4GB, definitly. De CPU in de andere is al zwaar verouderd.
Als je trouwens perse een kant&klaar ding wilt hebben: http://nl.hardware.info/reviews/2300...view-conclusie
Zelfde systeem, maar dan 60 euro goedkoper.Last edited by scoobydoo; 21-11-2011, 21:50.Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.
Comment
-
Originally posted by seanl94 View Post4GB, definitly. De CPU in de andere is al zwaar verouderd.
Als je trouwens perse een kant&klaar ding wilt hebben: Thiando Core i7-2600 systeem review | Hardware.Info Nederland
Zelfde systeem, maar dan 60 euro goedkoper.
Thnks, je hebt me daadwerkelijk goed geholpen en neem dus de 4gb, 60 eurri meer maakt niet uit tis daar integen wel om de hoek .
Wordt binnenkort knallen op crysis2 en mw3.
heb er zin inMake it happen, shock everyone!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door hivetechsolutionsOur Digital Marketing Company in Fort Worth TX, is dedicated to providing cutting-edge digital marketing solutions tailored to your business needs. We...
-
Kanaal: Algemeen
1 hour ago -
-
At Appliance Repair Service, we specialize in providing expert repair services for a wide range of household appliances. Our team of highly trained technicians...
-
2 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 110kg 1x
- 80kg 2x4
Deadlift:
- 163kg 1x
- 120kg 5x
Standing...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door roloffrobert986Vidalista pills are a trusted solution for treating erectile dysfunction (ED), offering various strengths to suit individual needs. Vidalista 20mg is...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzGister langs fysio geweest, overspannen pec minor is zijn diagnose > kan/mag gewoon alles doen, natuurlijk op geleide van eventuele pijn sensatie....
-
Kanaal: Trainingslogjes
4 dagen geleden -
-
door Muhammad FarrukhAn Assignment Writing Service In Pakistan offer service to students that need help in their course works. These services provide uniquely researched,...
-
4 dagen geleden -
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
5 dagen geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
6 dagen geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment