ik heb sinds 2 dagen geleden geen internet meer op mijn computer.
hij zegt dat ik geen stuurpgramma's meer heb voor de netwerkkaart.
ik heb nu al meerdere malen een stuurprogramma gewownload en geinstalleerd voor de netwerkkaart maar niks werkt.
de foutmelding is dat de netwerkkaart in deep sleep mode staat.
( een energie besparende optie wat nergens goed voor is. )
helaas krijg ik hem op geen enkele manier uit de deep sleep mode.
heb geprobeerd de power kabel voor uurtje uit te halen en te herstarten, ook geprobeerd met de gewone power suply aan en uit knop, heb geprobeerd de geheugen kaarten er uit te halen voor uurtje ( zelfs een hele dag ), heb geprobeerd het batterijtje er uit te halen en de dingen in de bios veranderen en later nog te ressetten maar niks lijkt te werken.
ook niet een combinatie van dat alles.
ik snap even niet meer wat ik hier mee moet doen, de enige oplossing die ik zie is een andere netwerkkaart kopen.
iemand anders enige ideeén?
hij zegt dat ik geen stuurpgramma's meer heb voor de netwerkkaart.
ik heb nu al meerdere malen een stuurprogramma gewownload en geinstalleerd voor de netwerkkaart maar niks werkt.
de foutmelding is dat de netwerkkaart in deep sleep mode staat.
( een energie besparende optie wat nergens goed voor is. )
helaas krijg ik hem op geen enkele manier uit de deep sleep mode.
heb geprobeerd de power kabel voor uurtje uit te halen en te herstarten, ook geprobeerd met de gewone power suply aan en uit knop, heb geprobeerd de geheugen kaarten er uit te halen voor uurtje ( zelfs een hele dag ), heb geprobeerd het batterijtje er uit te halen en de dingen in de bios veranderen en later nog te ressetten maar niks lijkt te werken.
ook niet een combinatie van dat alles.
ik snap even niet meer wat ik hier mee moet doen, de enige oplossing die ik zie is een andere netwerkkaart kopen.
iemand anders enige ideeén?
Comment