Ram geheugen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

als zelf dat vastlopers verzorgd, wordt het tijd voor een nieuwe pc... Weet je zeker dat ie vast slaat, mijn op mijn pc duurt het ook even voordat ie beeld geeft, bij jou zal dat wel heel even lang duren.
    Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...

She wasn't Asian, but she sure knew how to Bang Cock...

Comment

Originally posted by gameraziel View Post
      als het een oude pc is dan is het bijna zeker sd ram je kan ook je geheugen er uit halen en als je dan aan de onderkant kijkt en 2 sneetjes ziet dan heb je sd ram en als je er 1 ziet dan heb je ddr ram hopelijk heb ik je hier bij kunnne helpen
      http://forum.bodynet.nl/gedragsregel...-iedereen.html

Prima dat je wilt helpen maar lees wel eerst ff de regels graag!

Comment

He snipke ik zou ook gewoon een nieuwe pc kopen. Ik heb het idee dat je echt al een hele oude pc hebt, daar valt niet veel meer aan te sleutelen.

Het kost even wat, maar ik denk dat je erg blij bent als alles lekker snel gaat.
        Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

het probleem is dat ik niet direct geld heb voor een nieuwe pc, zijn andere zaken die eerst moeten aangekocht worden, daarom dacht ik het ram geheugen wat omhoog te brengen zodat ik een tijdje voort kan.

Echt traag is mijn pc niet ze, op internet gaat alles vlotjes maar zou toch graag iets vlugger willen gaan

Grtz
          stil growing

Comment

Misschien toch het beste dat ik de ram geheugen kaart er even uithaal en kijk wat erop staat vermeld, kan iemand me vertellen waar die kaart steekt, ik weet ook wel dat ze in mijn case steekt maar op welke plaats, welke is juist de ram geheugen kaart

Grtz
            stil growing

Comment

Hey Snipke,

ik heb even een foto gemaakt van sd-ram, het geheugen dat vermoedelijk ook in jou pc zit. Zie de volgende foto's

Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...

Comment

Pas wel op dat je niet statisch geladen bent als je zelf aan je computer gaat sleutelen, eerst even de verwarmingsradiator vastpakken ofzo, anders kan je nog schade aan computer krijgen door die statische electriciteit.
                Groet;
                Brear.

Comment

@JTB heb je die uit het museum gepikt?
                  It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

No offence Snipke, maar als je niet eens weet hoe een geheugenbankje eruit ziet doe je er waarschijnlijk beter aan niet zelf aan die kast te gaan zitten sleutelen...
                    Zou als ik jou was gewoon de kabeltjes lostrekken en dat hele ding oppakken en meenemen naar een computerzaakje, kunnen ze daar bepalen wat je precies nodig en het er ook gelijk voor je inzetten.
                    Weet je zeker dat er niks mis gaat.

Comment

Originally posted by red View Post
                      Ja, maar ik moest wel zweren dat ik ze terug zou brengen, was het oudste stuk antiek van het museum (klein dorpje he).

Comment

Originally posted by red View Post
                        Ja deze komen nog uit de oertijd volgens mij hehe

Comment

dat sleutelen lukt wel ze, ik heb vorige keer dat stuk achteraan er ook uit gehaald en een nieuwe ingestoken, dat stuk dat draait en de stroom aan de pc geeft, weet de naam nu effe niet.

Dus dat lukt me ook wel, iedereen alvast bedankt

GRtz
                          stil growing

Comment

Ha, ben bang dat we Snipke een tijdje niet op bodynet gaan tegenkomen...
                            'Pimp your PC'
                            We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Originally posted by snipke View Post
                              dat sleutelen lukt wel ze, ik heb vorige keer dat stuk achteraan er ook uit gehaald en een nieuwe ingestoken, dat stuk dat draait en de stroom aan de pc geeft, weet de naam nu effe niet.

Dus dat lukt me ook wel, iedereen alvast bedankt

GRtz
                              Voeding? en dat wat draait is een fan
                              It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

geen paniek mensen, ik zit al 15 jaar in de bouw dus dat pc'tje kan ik wel aan

Grtz
                                stil growing

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X