Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
haha dat is echt genaaid. Maar dat wint hij denk ik wel toch ? klein foutje van de popo Als hij dat is op die site die foto staat hij er ook nog eens gruwelijk netjes bij !
dham... waar slaat het nou op dat iemand die goedgetraint is niet aan een opleiding mag beginnen.
personlijk zal ik meer respect geven aan een politie agent die harstikke breed is dan iemand die als doetje daar staat.
Oke,dat vind ik dan wel weer een beetje achterlijk,dat je meer respect hebt voor iemand die heel breed is dan iemand met een 'normaal' postuur.Ik heb voor elke agent respect die zijn werk doet,ongeacht zijn of haar uiterlijk.
Weet niet hoor maar zie niet veel jongeren meer die respect hebben voor de politie dus denk als paar brede gasten in uniform lopen dat ze dan mischien wel meer respect krijgen
Weet niet hoor maar zie niet veel jongeren meer die respect hebben voor de politie dus denk als paar brede gasten in uniform lopen dat ze dan mischien wel meer respect krijgen
Is heel wat anders dan dat JIJZELF wel of niet meer respect het voor de één dan voor de ander...
"Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Er zal wel een andere reden zijn geweest, die ze niet konden vermelden. Een reden die niet door de beugel kon. En dat ze het dan maar afschoven op het gewicht?
Ik heb ook meer respect voor een agent waar ik twee keer in pas (breedtewise dan, niet dieptewise), dan voor een pikkie, zo'n prototype bonnenschrijver. Zou niet moeten, maar zo is het nou eenmaal.
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
Ik heb ook meer respect voor een agent waar ik twee keer in pas (breedtewise dan, niet dieptewise), dan voor een pikkie, zo'n prototype bonnenschrijver. Zou niet moeten, maar zo is het nou eenmaal.
Is heel wat anders dan dat JIJZELF wel of niet meer respect het voor de één dan voor de ander...
sorry mevrouw, dat ik het verkeert formuleerde maar zelf heb ik het ook een beetje hoor.
overigens word ik wel af en toe boos op bonnenschrijvers maar gewoon die andere doe ik gewoon normaal tegen.
zijn body is wel netjes maar om nou te zeggen dat hij TE is vind ik nergens op slaan.
Denk als hij paar % vet eraf traint dat hij dan een stuk ligter is.
Er zal wel een andere reden zijn geweest, die ze niet konden vermelden. Een reden die niet door de beugel kon. En dat ze het dan maar afschoven op het gewicht?
Het zegt meer over mij...maar volgens mij is het een homo .
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment