20 januari: politieke proces van de eeuw. Geert Wilders gedagvaard.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Mohr View Post
    Om maar even weer een discussie aan te slingeren... Geert Wilders heeft voorgesteld om belasting te gaan heffen op hoofddoekjes....

Wat mij betreft is de hele discussie hiermee afgelopen... wie kan nog verdedigen dat ie hier nog op gaat stemmen?
    Ja, neem het vooral serieus.

Comment

Originally posted by onderhandelen View Post
      nee bedoelde geen hof

Het is en blijft de taak van OM voor opsporing, vervolging van strafbare feite.

De welbekende

Never mind dude.
      http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Originally posted by Mohr View Post
        Om maar even weer een discussie aan te slingeren... Geert Wilders heeft voorgesteld om belasting te gaan heffen op hoofddoekjes....

Wat mij betreft is de hele discussie hiermee afgelopen... wie kan nog verdedigen dat ie hier nog op gaat stemmen?
        Joh.

Dat gaat er nooit komen.
        http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Originally posted by eloy007 View Post
          Laten we toch op houden Dhr. Wilders komt toch aan de macht en zo niet dan breekt er wel een keer een burger oorlog uit in Nederland. En dit zie ik praktijkgericht en ik word gek van al die theorien van mensen.
          die burgeroorlog heb ik ook al tijdje aan lopen denken. maar missch. is die wel beter dan een wilders. die kan namelijk geen kannen met potten breken of weet ik hoe het heet, maar zo'n oorlog (zo snel mogelijk, anders redden we het niet eens meer dan is er een overmacht) dan ben je er gelijk vanaf.
          een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

met jou kan ik praten

Dat zou denk ik ook gewoon echt de enige manier zijn om er vanaf te komen...
            Zoals je zegt ik denk dat ze nog veel minder lief gaan worden als ze met een groter aantal zijn als nu... en dan al te bedenken dat er nu al zoveel criminaliteit etc is met maar 1 miljoen aan moslims...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X