Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
20 januari: politieke proces van de eeuw. Geert Wilders gedagvaard.
Laten we toch op houden Dhr. Wilders komt toch aan de macht en zo niet dan breekt er wel een keer een burger oorlog uit in Nederland. En dit zie ik praktijkgericht en ik word gek van al die theorien van mensen.
die burgeroorlog heb ik ook al tijdje aan lopen denken. maar missch. is die wel beter dan een wilders. die kan namelijk geen kannen met potten breken of weet ik hoe het heet, maar zo'n oorlog (zo snel mogelijk, anders redden we het niet eens meer dan is er een overmacht) dan ben je er gelijk vanaf.
Dat zou denk ik ook gewoon echt de enige manier zijn om er vanaf te komen...
Zoals je zegt ik denk dat ze nog veel minder lief gaan worden als ze met een groter aantal zijn als nu... en dan al te bedenken dat er nu al zoveel criminaliteit etc is met maar 1 miljoen aan moslims...
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment