Leger Israel vs. boot Gaza-lovers

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Leger Israel vs. boot Gaza-lovers

Allemaal leuk en aardig, en och och och wat is het zielug voor die arme humanisten die trachten eten, boeken en kleding naar Gaza te brengen. Sjonge jonge jonge, die barre en boze soldaten die zomaar meer dan 10 mensen doodschieten zeg. Wat een bruut geweld tegen deze jonge vrouwen en andere Gaza-lovers.

Eerste vraag die ik heb: waarom motten ze perse door die blokkade heen zeg.
    Via Egypte kun je veel beter naar de regio toe, en heb je niets te maken met die blokkade op ze..

Tweede vraag die ik heb: waarom zien we dit niet in het nieuws:

YouTube - Close-Up Footage of Mavi Marmara Passengers Attacking IDF Soldiers
    http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Weet je cker dat dit over Gaza en Israel gaat?
    Leek me meer een opstand op de stoomboot van Sinterklaas..........

Nee, inderdaad, waarom moeilijk doen als het makkelijk (met minder weerstand) kan. Iedereen weet dat Israel niks vertrouwt en er alles aan doet om alles te controleren, en dan toch gewoon blijven provoceren.

Ik heb soms inderdaad wel eens mijn twijfels of dit soort acties voor minderheden niet inderdaad een dekmantel is voor hele andere doelen.

Comment

Op vraag 1: was dus niet mogelijk

1 juni 2010
      Egypte heft blokkade Gaza tijdelijk op

(Novum/AP) - Egypte heft tijdelijk zijn blokkade van de Gazastrook op om vervoer van hulpgoederen naar het gebied mogelijk te maken. De grensovergang bij de stad Rafah wordt op last van president Hosni Mubarak enige dagen opengesteld, zei de gouverneur van de noordelijke Sinaï, Murad Muwafi, dinsdag.

Egypte stelde net als Israël de blokkade van de Gazastrook in nadat Hamas er in 2007 de macht had gegrepen. De grensovergang bij Rafah gaat open 'om het leed van onze Palestijnse broeders na de Israëlische aanval te verzachten', zei Muwafi.
      "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Ach gewoon het onderzoek afwachten.
        Israël zegt dat het van tevoren waarschuwing heeft gegeven en als ze doorvaren in de aanval gaan.
        In het schip zaten ook wapens wat tegen Israël bedoeld was.

Dat is het verhaal van Israël.
        En van Turkije dat ze niet gewaarschuwd zijn enz.

Kan er weinig over zeggen wie fout zat, maar mijn gevoel is denk ik toch Turkije.
        Wat ik jammer zou vinden want heb t niet echt op Israël.

Als het verhaal van Israël daadwerkelijk waar is, vind ik het normaal om zo hard op te treden.
        Dat zou elk land doen voor het openbare veiligheid.

Comment

Achterlijke mafkezen beginnen zelf op de militairen te meppen, als je mijn mept sla ik er ook eerst 9 dood voordat ik stop.

Wat denken ze wel niet je komt op het schip je wordt gelijk gemept. Roflll
          Wat ben ik een spetter

Comment

bij ons was die footage in het nieuws, ik vind het niet kunnen dat er daarom 10 doden moesten vallen, ze konden ook traangas ofzo hebben gebruikt.
            The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
            Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

Originally posted by ironbrotherhood View Post
              bij ons was die footage in het nieuws, ik vind het niet kunnen dat er daarom 10 doden moesten vallen, ze konden ook traangas ofzo hebben gebruikt.
              nouja, waarom hebben wa dan nog wapens als we ze niet meer mogen gebruiken..

ik vind het een erg bedenkelijke zaak en kan niet onmiddelijk zeggen wie naar 'recht en geweten' gehandelt heeft.. veel onderzoek zal er echter niet komen want amerika zijn de vriendjes van israël. wellicht zal het gwn weer bij een waarschuwingkje blijven van de navo ofzo en daar blijft het ook bij.

HLN Buitenland - NAVO-raad vermijdt kritiek op Israël (1112801)

daar heb je het al.
              On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

sorry voor dubbelpost, maar dit ik weeral zo een momentopname.
                je kan onmogenlijk oordelen wie hier al dan niet in recht is.
                je weet niet wat ervoor gebeurd is.
                On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Even los van het feit wie hier de schuldige is (kan ik nog niks over zeggen), het is heel erg wat er gebeurd is in de 2e wereldoorlog maar dat geeft de Israëliërs nog niet het recht om zomaar een eigen staat te stichtten in het 'beloofde land'. De Palestijnen leven er al eeuwen en moeten in een keer hun eigen land uit en worden zwaar onderdrukt, misschien is het dus wel logisch dat de mensen zich daar verzetten. De Palestijnen kunnen ook gewoon niks meer. Voorbeeld: waar de Palestijnen te weinig drinkwater hebben besproeien de Israëliërs lekker hun tuintjes.

Comment

Gaza een paar vrachtauto's vol wapens neer zetten en gewoon lekker de Gaza en Israel mekaar kapot late knallen
                    The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Het lijkt me voor de hand liggen dat je als kapitein precies weet waar je wezen mot.
                      En als je dan een foutje maakt, je per radio contact krijgt met die Israeli.

Daar zijn ook beelden van btw.

Oh en als je wilt vechten met een marinier, hoef je niet te hopen op eem bussie traangas. Helemaal niet als je een marinier dood wilt maken.
                      Oog om oog, tand om tand. Op zulke momenten ben je gewoon dom bezig.
                      Maak de schakeling naar Somalie maar eens, daar wordt ook met scherp geschoten zónder een hooggeweldssituatie zoals deze. Vind het werkelijk van de zotten om op een dergelijk moment traangas in te zetten.
                      http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X