Ik ken, ik vind, ai, ai, ai, GiX........dat zijn de slechtste redenaties, althans die zijn het makkelijkst te ontkrachten, kijk maar.
Allemaal leuk en wel wat je kent en vind, het is een erkende wetenschappelijke studie:
Bron:Master Sociologie - Sociologie - Universiteit van Amsterdam
Sociologie - Wikipedia
De rest hoef je niet op in te gaan ik geloof het wel. Heb ik nog wel een vraagje.
Jij stemt VVD, mensen die VVD stemmen zijn vaak welvarende> vermogende mensen. Dus mensen die vinden dat je de top inkomens met rust moet laten en beter aan de onder en beetje in het midden moet gaan sleutelen om belasting centjes op te halen.
Anders gezegd, begrijp niet hoe je als student op VVD kan stemmen ?
Begrijp het wel als je vermogend bent of vanuit huis vermogend zijn/bent.
Nu mijn vraag, bent u vermogend of zijn ze van huis uit vermogend ?
Allemaal leuk en wel wat je kent en vind, het is een erkende wetenschappelijke studie:
De master Sociologie is een theoretisch-empirische wetenschap.Sociologie is een sociale wetenschap, het is dus een wetenschap die de mens in zijn relatie tot anderen bestudeert.Daarbij staan vooral de inrichting en veranderingen daarvan, alsmede sociologische problemen centraal. Belangrijke vragen zijn hoe sociale cohesie, sociale ongelijkheid en identiteit tot stand komen.
Sociologie - Wikipedia
De rest hoef je niet op in te gaan ik geloof het wel. Heb ik nog wel een vraagje.
Jij stemt VVD, mensen die VVD stemmen zijn vaak welvarende> vermogende mensen. Dus mensen die vinden dat je de top inkomens met rust moet laten en beter aan de onder en beetje in het midden moet gaan sleutelen om belasting centjes op te halen.
Anders gezegd, begrijp niet hoe je als student op VVD kan stemmen ?
Begrijp het wel als je vermogend bent of vanuit huis vermogend zijn/bent.
Nu mijn vraag, bent u vermogend of zijn ze van huis uit vermogend ?
Comment