griekenland, politiek

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ik ken, ik vind, ai, ai, ai, GiX........dat zijn de slechtste redenaties, althans die zijn het makkelijkst te ontkrachten, kijk maar.

Allemaal leuk en wel wat je kent en vind, het is een erkende wetenschappelijke studie:

De master Sociologie is een theoretisch-empirische wetenschap.Sociologie is een sociale wetenschap, het is dus een wetenschap die de mens in zijn relatie tot anderen bestudeert.Daarbij staan vooral de inrichting en veranderingen daarvan, alsmede sociologische problemen centraal. Belangrijke vragen zijn hoe sociale cohesie, sociale ongelijkheid en identiteit tot stand komen.
    Bron:Master Sociologie - Sociologie - Universiteit van Amsterdam
    Sociologie - Wikipedia

De rest hoef je niet op in te gaan ik geloof het wel. Heb ik nog wel een vraagje.

Jij stemt VVD, mensen die VVD stemmen zijn vaak welvarende> vermogende mensen. Dus mensen die vinden dat je de top inkomens met rust moet laten en beter aan de onder en beetje in het midden moet gaan sleutelen om belasting centjes op te halen.

Anders gezegd, begrijp niet hoe je als student op VVD kan stemmen ?

Begrijp het wel als je vermogend bent of vanuit huis vermogend zijn/bent.

Nu mijn vraag, bent u vermogend of zijn ze van huis uit vermogend ?
    Last edited by onderhandelen; 21-09-2011, 14:11.
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    We like it

Comment

• Topic titel klopt eigenlijk niet......topic titel zou eigenlijk moeten zijn......Na pijn....Amerikaanse crisis, zoiets.

Dit is namelijk 1 van de budgettaire aanpassingen sinds die Amerikaanse (oplichterij) bel die gesprongen is.

Anders gezegd, we leven niet meer in die bel, alle verwachtingen die destijds zijn gemaakt moeten drastisch worden aangepast/ dan wel afgeschreven, dat zijn allemaal verliezen en verliezen betekend......

Originally posted by bruce View Post
      de grieken zelf willen volgens mij niet eens steun van europa. dus de oplossing: griekenland UIT de eu.

ik weet niet zeker of dat de juiste oplossing is, maar ik ben benieuwd naar allerlei invalshoeken. het ligt midden in europa, dus het is lastig, maar om mensen te betalen uit een ander land zodat die kunnen chillen en wij krom liggen lijkt me niet de bedoeling.brand maar los
      Griekenland uit de eu, ik ben voor, maar is helaas utopie, gaat niet gebeuren, jammerlijk.

Het is niet DE oplossing.
      We like it

Comment

• Ben niet vermogend, ik heb gewoon visie. Verder zijn er wel meer wetenschappelijke studies die vervolgens niks om het lijf hebben. Dat is geen handig argument van je.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post
          Ben niet vermogend, ik heb gewoon visie.

Wel een (h)eerlijke redenatie

Originally posted by GeneralIx View Post
          Verder zijn er wel meer wetenschappelijke studies die vervolgens niks om het lijf hebben. Dat is geen handig argument van je.
          Nee maat, daar trap ik niet in daarvoor heb ik te goed opgelet tijdens college.

Wetenschap is wetenschap niks aan af te dingen. Anders gezegd: als het niets zou bijdragen aan wetenschap(pelijkheid), dan zou het geen erkende wetenschap zijn, het tegendeel is het geval.

Dat u het niks vind das een ander verhaal, dat mag u vinden.

Nog anders gezegd, ik vind economie (rechten trouwens ook) bijv. gebakken lucht.
          Last edited by onderhandelen; 21-09-2011, 16:07.
          We like it

Comment

• Groot gedeelte is ook nonsenss. Geef dat onmiddellijk toe. Ander gedeelte is echter bijzonder relevant. Met sociologie heb ik dat niet. En de redenatie dat iets gedefinieerd is als iets maakt nog niet dat de definitie sluitend is. Drogreden eerste klas.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post
              Groot gedeelte is ook nonsenss. Geef dat onmiddellijk toe. Ander gedeelte is echter bijzonder relevant. Met sociologie heb ik dat niet. En de redenatie dat iets gedefinieerd is als iets maakt nog niet dat de definitie sluitend is. Drogreden eerste klas.
              Haha fucking goed geredeneerd (helaas trap k daar ook niet in). Echt waar heb vaker gedacht die kerl had beter politicologie of rechten moeten studeren ipv economie.

Je draait als een pro, rutte> wilders in spe, die kunnen dat ook zo goed. Iets wat krom is recht lullen en iets wat recht is krom lullen,

Essentiële heb ik rood gemaakt, je weet wat ze zeggen he, wat je vindt, mag je houden!

We dwalen van het onderwerp af........half oktober wordt het weer spannend wbt griekenland en de euro. Ben echt benieuwd wanneer dat moment> mededeling van afschrijven komt. Ben ook benieuwd naar de paniek acties die kunnen ontstaan
              Last edited by onderhandelen; 21-09-2011, 18:03.
              We like it

Comment

• Pijnlijke bedoeling:

http://www.youtube.com/watch?v=lqN3amj6AcE&feature=player_embedded#!

Rastani, de eerlijke trader: echt of niet echt?

Niet alleen in de studio van de BBC vielen de monden open toen trader Alessio Rastani opbiechtte dat hij droomt van een nieuwe recessie. “Omdat je er rijk kan door worden.” Is Rastani een satiricus, misschien zelfs een lid van The Yes Men? Dat daarover een dag lang werd gespeculeerd, zegt veel over ons financieel systeem.

Bron:http://www.dewereldmorgen.be/artikel...echt-niet-echt
                We like it

Comment

• Hij heeft toch gelijk? Kan er echt niet wakker om liggen.

Comment

• Heeft zkr gelijk, op het laatste na

Laatste nieuws.....grieksebegrotingstekort blijkt groter dan gedacht lolllllzzzz
                    We like it

Comment

• Groot nieuws :

Grieken houden referendum over akkoord EU-top

ATHENE - De Griekse regering houdt een referendum over het jongste Europese financiële hulppakket aan het land.

De regering wil van de kiezers horen of ze het noodpakket steunen of niet, zei de Griekse premier George Papandreou maandag.
                      ''Wij vertrouwen de burgers, we geloven in hun oordeel en in hun besluit'', hield Papandreou het parlement voor.

Volgens een peiling afgelopen zaterdag ziet bijna 60 procent van de Grieken het akkoord van de EU-top voor een nieuw hulppakket van 130 miljard euro als negatief of waarschijnlijk negatief.
                      Griekenland was afgelopen week nog het toneel van massabetogingen tegen de bezuinigingsmaatregelen van de regering.

Details

Minister van Financiën Evangelos Venizelos zei later dat het referendum pas wordt gehouden als alle details van het akkoord van de EU-top zijn uitgewerkt. Dat zal volgens hem niet eerder zijn dan begin 2012.
                      ''Ik kan niet langer peilingen aanzien waar een meerderheid zich tegen noodhulp keert, maar tegelijk in de euro wil blijven'', voegde Venizelos er nog aan toe.

De Europese Commissie wilde bij monde van een woordvoerder van EU-voorzitter José Manuel Barosso ''op dit moment nog geen commentaar geven'' op de jongste ontwikkelingen in Griekenland
                      http://www.nu.nl/economie/2655901/gr...rd-eu-top.html
                      We like it

Comment

• Als ze bovenstaande gaan doen dan liggen ze eruit. Meerderheid is voor uit de EU......Naisssse ontwikkeling
                        We like it

Comment

• Ondankbaar stelletje.......
                          "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

• Originally posted by onderhandelen View Post
                            Als ze bovenstaande gaan doen dan liggen ze eruit. Meerderheid is voor uit de EU......Naisssse ontwikkeling

Whahaha, ik vind dit echt een klapper op de vuurpijl. Misschien kunnen ze samen met Turkije een unie oprichten, Byzantijnse rijk, kom er maar in!

Comment

• Zo blij zou ik niet zijn dames......best heftig nieuws wat mij betreft.......igg voor de euro en de noodzakelijkheid die straks hierdoor gaat ontstaan, damned moeten we hier nog harder werken om de euro overeind te houden.

Dat Griekenland loert op uitstappen.....is lekker voor hun, maar minder lekker voor ons
                              We like it

Comment

• Originally posted by onderhandelen View Post
                                Zo blij zou ik niet zijn dames......best heftig nieuws wat mij betreft.......igg voor de euro en de noodzakelijkheid die straks hierdoor gaat ontstaan, damned moeten we hier nog harder werken om de euro overeind te houden.

Dat Griekenland loert op uitstappen.....is lekker voor hun, maar minder lekker voor ons
                                Je zou dus kunnen zeggen dat de helft van hun schuld (welke kwijtgescholden is) weggegooide centen zijn?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X