Privacy

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kijk dat zijn antwoorden, bovenverwachting en eerlijk
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    We like it

Comment

• @ OH
      Uit jouw stuk maak ik de volgende dingen op:
      Kim wist dat er op zijn snelweg wegpiraten waren, maar ging er niet actief achter aan.
      Kim betaalde zijn hostrekeningen keurig.
      Kim had rekeningen en servers over de hele wereld staan.
      Kim verdiende veel geld.
      Kim had het geniale idee om mensen die populaire content uploaden, mee te laten verdienen.
      Kim heeft niet zelf illegale waar geupload, noch actief gefaciliteerd.

Samengevat:
      Kim was een entrepreneur die braaf betaalde, en zelf geen illegale activiteiten ontplooide die het neerhalen van de site rechtvaardigen.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Originally posted by onderhandelen View Post
        Kijk dat zijn antwoorden, bovenverwachting en eerlijk
        Ik zie geen verschil met wat ik normaal heb geantwoord hoor. De multimedia is nog altijd legaal om te downloaden voor privégebruik - hence, waarom zou ik het verkopen? En software is een beetje grijs gebied.

En tsja, mijn geweten... Daar heb ik eigenlijk zelden last van. Ignorance is bliss. Ik troost me ook met het feit dat ik toch nooit 'hitartiesten' luister.
        Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post
          @ OHUit jouw stuk maak ik de volgende dingen op:
          Samengevat:
          Ok

@ sean, post 135 is vrij helder en uitgebreid......herhaling is nodig
          We like it

Comment

• Hoewel maar deels relevant:

Aangezien ik vandaag moest oppassen, en ik me moest vermaken met het plebsche medium dat zich tv-zenders noemt, zag ik een docu van alberto steegman op sbs6 over pedo's waar ze dankzij anonymous achter waren gekomen. Hierbij werd veelvuldig verteld dat deze zich tegenwoordig verschuilen achter het tor-netwerk. Los van het feit dat zijn taalgebruik 'ik heb nog nooit in mijn leven zo'n gore smeerlap als deze pedofiel ontmoet.' behoorlijk onprofessioneel overkwam, kreeg ik het idee dat de beste man totaal geen benul had van hoe the internetz werkt. Tevens kreeg ik de indruk dat de kamerleden óók geen benul hadden waar ze het over hadden. Zo was iemand van mening dat 'het onzin was om allerlei wetten te maken, en vervolgens alsnog niks ertegen te kunnen doen. Misschien dat we de hulp van anonymous moeten inroepen.' (Waarmee ik dus het idee krijg dat men externe partijen wil gaan inschakelen voor verzameling van bewijsmateriaal - of is dit normaal?) Want ik zie hier tal van juridische problemen opduiken als groepen als anonymous zich als vigilanten gaan opstellen, ondanks dat pedofilie niet bepaald de meest gezonde hobby is.

Nu heb ik twee vragen: Wat is jullie mening over de aanpak van dit soort zaken? Want tor biedt tegenwoordig al mogelijkheden om versleuteld verkeer te maskeren, waardoor het blokkeren van dit verkeer een blokkade van practisch het hele net in houdt.

En twee: is alles wat tegenwoordig op tv is altijd zo ontiegelijk... ja enkel sensatie en nul aan informatie, of is dit gewoon sbs6?
            Last edited by scoobydoo; 12-02-2012, 22:50.
            Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

• Ik heb het ook gezien en ik kreeg er een beetje een nare smaak van in mijn mond.
              Het kwam er bij mij over dat het in scene was gezet.
              Zeker op het laatst als er een arrestatieteam word ingezet en hij nog even uitgebreidt commentaar kan geven.
              Wat jij zegt sensatie gericht typisch sbs, amerikaanse taferelen.
              Eergisteren was er ook al iets over die tor netwerken.
              Goede manier om opgelicht te worden.
              ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• Originally posted by seanl94 View Post
                Nu heb ik twee vragen: Wat is jullie mening over de aanpak van dit soort zaken? Want tor biedt tegenwoordig al mogelijkheden om versleuteld verkeer te maskeren, waardoor het blokkeren van dit verkeer een blokkade van practisch het hele net in houdt.
                Iets met vrijheid van..........pedos ed vinden ook dat ze rechten hebben.......

Maar blokkade van het hele net ?

Wtf, heb je wat te verbergen dan ?

sorry da was een inktoppertje
                We like it

Comment

• Ik had er ook een stukje van gezien, ik walg echt van dit soort programma´s. Bangmakerij en drama creëren om een beetje geld te verdienen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X