Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
@trayn tja, boekaniers, grieken, it´s all the same^^
@OH, mooi toch, dat ze even het kabinet laten vallen, dan kunnen we erna nieuwe wetten maken met een kabinet dat wel over privacy nadenkt. Zijn we meteen van die Teeven af.
potverdekke, national geographic nog es checken, heb toch iets gemist
btw die serie van 'rome' daar heb ik alleen van onthouden dat er verdomme veel in gepoept wordt (belgische stijl)
Ik kijk bijna nooit meer national geographic, maar laatst keek ik het bij een maat van me en ik schrok echt van het niveau... Ze hebben het over oeroude hoge beschavingen, die dan zogenaamd 50.000 jaar geleden over de wereld zwierven, slaat als een tang op een varken en ze presenteren het als waarheid. BBC blijft toch het beste. NG is meer en meer commercieel.
Btw, OH (en de rest, maar daar ken ik het antwoord waarschijnlijk wel al van:')), wat is jouw mening mbt SOPA? Goed of slecht? Want da's waar BREIN heen wilt.
Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.
Btw, OH (en de rest, maar daar ken ik het antwoord waarschijnlijk wel al van:')), wat is jouw mening mbt SOPA? Goed of slecht? Want da's waar BREIN heen wilt.
Ben echt heel blij dat er nu een aantal grote organisaties tegen propaganderen. Het begint meer en meer verschillende intranetten over de wereld te worden.
Hoort u dat geluid? Dat juichende gekerm in de verte vermengd met een ritmisch zompig geluid? Dat is Tim Kuik die al fappend van zijn stoel af glijdt na het lezen van het laatste nieuws over Richard o’Dwyer. Deze 23-jarige student was tot vorig jaar de eigenaar van TVshack.net, een soort Engelse FTD. Hoort u die getormenteerde schreeuw? Dat is Tim Kuik die klaarkomt.
Je muziekje komt me wel vaagjes bekend, maar ik ben niet zo'n liefhebber van dubstep en andere electro. (dat is dit toch?)
Doe mij maar gewoon ouderwetse classic- en desertrock, progrock/metal ofzo.
Mijn god, die student is echt zo hard de sjaak. Hopelijk heeft hij wat gespaard zodat hij een goede advocaat kan regelen. Het komt er dus op neer dat de Engelsen in het intranet van Amerika leven en volgens hun wetten berecht kunnen worden :S:S:S daar wordt ik echt misselijk van.
@ sean, het is toch heel anders dan in Nederland, ik ben normaal niet zo blij met die gemonopoliseerde markt, maar je ziet dat een paar grote bedrijven ook goede zaken kunnen doen.
I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it. - Dave Tate
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
Comment