Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Blijft bizar, hij kende haar niet maar kwam haar tegen in de nacht en dwong er mee te gaan het weiland in(dit terwijl hij zelf 2 jonge kinderen heeft) ziek echt ziek..
In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Powerlift totaal 652.5 kilo
tja, ik veil me er geen oordeel over. het is tegenstrijdig. moord blijft moord. hoop echter dat die klootzakken die de grensrechter hebben doodgetrapt hetzelfde krijgen
Tegenstrijdig? Geen oordeel? De man heeft een meisje zo oud als mijn zusje meegedwongen het eiland in(bewust) is in haar klaar gekomen(bewust) en toen uit angst haar strot doorgesneden nadat hij haar gewurgd heeft met haar bh en jij vind het tegenstrijdig?
Dit vind ik nog altijd anders dan iemand doodschoppen(hoe kut dan ook, die denken niet ha en nu trappen we die man dood).. Al mogen ze dat tuig ook lang opsluiten idd..
In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
tja, ik veil me er geen oordeel over. het is tegenstrijdig. moord blijft moord. hoop echter dat die klootzakken die de grensrechter hebben doodgetrapt hetzelfde krijgen
de omschrijving in de vorige post was een beetje krom.
bedoelde meer de andere kant. dat er op een bewuste moord verwurging verkrachting duidelijk een moordzaak vast staat. Daarmee is zijn bekenning ook zeker een opluchting voor vele en staat niet in vergelijking met als er iemand doodgeschopt word kwa delict, echter iemand doodschoppen is ook gewoon moord.
als een niet marokaan maar iemand uit de de haagse buurt of de jordaan of groningen een grensrechter doodtrapt was daar heel anders op gereageerd. maar dat is mijn mening.
echter geef jullie gelijk was een beetje niet samenhangende post in het topic
Altijd waren het de asielzoekers, kon niet missen.. Ze waren er echter niet meer, nee ze waren weggesluisd.. Ze zijn zelfs gezien, iemand zag immers hoe ze de dopjes uit Mariannes banden draaiden?
Ik snap je punt Possel, en als je er goed over nadenkt zijn we zoveel jaar later en met de wetenschap dat het niet achmed en ali waren die het deden maar Boer Jasper nog steeds niks wijzer geworden qua vooroordelen..
In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment