coleman doesn't use

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by thunder2000 View Post
    En toen is ie gestopt met nemen ?????? LOL
    Geloof jij hem?
    Laissez Faire

Comment

Originally posted by Yawa77 View Post
      Geloof jij hem?
      hij heeft altijd gebruikt zoals all pro's dat doen.Als amateur moet je al gebruiken en wil je iets bereiken in de amateur wedstrijden is niet enkel aas voldoende maar veel hgh en insuline en geen 10iu per dag want ze lachen je uit of je moet tevreden zijn buiten een top 5 ranking.

Comment

Originally posted by okidoki71 View Post
        Toch spreekt hij daar de waarheid en ik geloof elk woord van hem.....

Nog niet opgevallen... hij praat ook zo lkkr duidelijk
        Mind is everything.

Comment

Arnold had met 16 jaar al een biceps zo groot als een kamelenbult, en dat was niet van de spinazie denk ik.
          The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by Kevster View Post
            Arnold had met 16 jaar al een biceps zo groot als een kamelenbult, en dat was niet van de spinazie denk ik.
            Was het maar zo'n feest met spinazie.
            keep the focus going!

Comment

Wie niet kuurt bereikt en komt nooit op dat nivo. Je lichaam kan niet op een normale manier Zo groot worden. Je zult wel moeten kuren. Tevens moet je inderdaad al om bij de amateurs mee te komen. Of denk je dat je van normale suplementen zo groot wordt' slaap dan maar lekker verder
              Stats: 186 m 97 kg 10%bf. leeftijd 29

Word droog en hard en loop niet gelijk naast je schoenen.

Comment

Ik zou het juist verschrikkelijk slecht vinden als hij openlijk zou vertellen wat hij allemaal gebruikt (even aangenomen dat het zou kunnen). Hij heeft nog altijd een voorbeeldpositie, het komt de sport niet ten goede als hij zulke dingen zou vertellen. Het voegt niets toe, het heeft alleen maar nadelen.
                Iedere recreatieve sporter (en dat zijn wij hier allemaal) hoort gewoon van die troep af te blijven

Comment

ik geloof er heilig in dat hij naturel is.
                  There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
                    Ik zou het juist verschrikkelijk slecht vinden als hij openlijk zou vertellen wat hij allemaal gebruikt (even aangenomen dat het zou kunnen). Hij heeft nog altijd een voorbeeldpositie, het komt de sport niet ten goede als hij zulke dingen zou vertellen. Het voegt niets toe, het heeft alleen maar nadelen.
                    Iedere recreatieve sporter (en dat zijn wij hier allemaal) hoort gewoon van die troep af te blijven
                    Geen probleem als. Hij er voor uitkomt dan nog moet je het maar zien te bereiken. Mijn respect hebbe ze. Discipline en potentie dat maakt een bodybuilder niet de steroide
                    Stats: 186 m 97 kg 10%bf. leeftijd 29

Word droog en hard en loop niet gelijk naast je schoenen.

Comment

je ziet eigenlijk wel aan zijn gezicht dat hij een grapje maakt. maar van zijn sponsor mag hij het niet zeggen denk ik..
                      "is it not largely by the ecxercise of will-power that most things are achieved?" - Eugen Sandow

Comment

De kazakkendraaiers - YouTube
                        "I challenge you to make your life a masterpiece. I challenge you to join the ranks of those people who live what they teach, who walk their talk."

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
                          +1
                          helemaal mee eens!
                          “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Was ik maar arnold : (

Comment

Hij gebruikt echt niet hoor!
                              hij heeft gewoon goede genen...
                              Pain is just weakness leaving the body...

Comment

Originally posted by Yawa77 View Post
                                Geloof jij hem?

Pas in 1988 werd het in de VS verboden om anabolen te verkopen voor niet-medicinale toepassing.

In 1990 werden de regels aangescherpt onder het bewind van Bush senior. Anabolen werden toen op hetzelfde hoopje gegooid als morfine en opium.

Het klopt dus wel dat Arnold legaal bezig was toen hij nog op het podium stond. Coleman, dat is natuurlijk een ander verhaal. En toen hij nog mr Olympia was, werkte hij ook nog eens als politieagent. Een politieagent, dus eem man die de wet moet handhaven, die middelen gebruikte die volgens de wet verboden zijn. Die gaat het dus nooit publiekelijk toegeven. De kans dat hij dat doet is in ieder geval vrij klein.
                                I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                                - Dave Tate

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X