Peter molnar

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Nieck01 View Post
    bij welke stand stond hij dan? ik heb hem niet gezien. Dit jaar toch gewoon? kwas op de zondag, miss was hij al weg toen
    Ik was ook op zondag. Weet het niet meer, een of ander onbekend merk. Vlak bij de universaliteit stand. Richting de ingang naar de laatste hal.

Universal* sorry autocorrectie op de phone.
    The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
      Ik ben benieuwd wie hoger zou eindigen in een wedstrijd, Molnar of Branch Warren.
      Duidelijk warren
      Lid van de 200 club

Comment

Originally posted by Kevster View Post
        Ik was ook op zondag. Weet het niet meer, een of ander onbekend merk. Vlak bij de universaliteit stand. Richting de ingang naar de laatste hal.

Universal* sorry autocorrectie op de phone.
        hmm misschien dat ik hem daarom gemist heb was te afgeleid door antoine en centopani
        Huidig: 92.5kg, 186cm 14% (schatting adv de spiegel)
        Doel eind 2015: 100kg
        http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/57190-niecks-log-naar-95-kg.html

Comment

Originally posted by Nieck01 View Post
          hmm misschien dat ik hem daarom gemist heb was te afgeleid door antoine en centopani
          haha echt he. Ik snap precies wat je bedoeld. Maar toen ik deze dude zag toen was ik echt onder de indruk. Er stonden 10x zoveel mensen bij Peter dan bij universal haha.
          The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Mind is everything.

Comment

Mind is everything.

Comment

Mind is everything.

Comment

Ben ik de enige die die pics in de openingspost en die 'real life' pics echt 20 keer gaver vind dan die podium foto's?
                  'Half men, half animal, all dead!'

Comment

Post 35 mijn favo.
                    Mind is everything.

Comment

Hoe kan hij ooit zo groot zijn met zo'n smalle waist line? Alle andere bodybuilders op zijn niveau hebben zo'n massive hgh/insuline/igf buik.

Comment

Mind is everything.

Comment

Echt een bruut fysiek.
                          Op welk niveau zit hij eigenlijk? En doet hij het goed?
                          People often quit right before they're about to have the big breakthrough.

Comment

Deze gast blijft echt kick, dope fysiek echt mooi man.
                            "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Ja zo groot en niet zo'n verpeste buik.. lijkt er net allemaal opgeplakt echt gruwlijk!
                              Een dag niet getraind...

Comment

Tja je hebt natuurlijk vele honderden bodybuilders met een mooi fysiek maar ik vind Peter toch echt iets unieks hebben met z'n droogheid, gestreepte spieren en vooral z'n uitzonderlijke X-frame. Goed in de openingspost en laatste foto's van Resike te zien. Super.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X