Originally posted by Robbie1970
View Post
Wat is je favo bodybuilder en waarom?
Collapse
X
-
I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
-
Je weet dat ik daar niet serieus mee was he?Branch heeft dunne onderarmpjes, zit niks in.
Vreselijk die rug toch?
Rn dan je pakweg 30 jaar terug in de tijd en zie je een Samir Bannout "de leeuw uit Libanon" en die laat dit zien als rug pose, zo zie je maar steroids zijn niet zulke wondermiddelen.
"You are what you eat..."
That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...
Comment
-
Samir Bannout!! Leek me altijd een heel sympathieke man, misschien komt dat door zijn snor of zijn lach maar het heeft iets.
Had vorig jaar ook nog een posing en daar was zijn fysiek ook nog goed. http://www.musculardevelopment.com/c...rs-finals.html
Comment
-
Samir is relaxt, kan uuuuren met je over de sport praten, die man leeft nog als toen die 30 was en ziet er nog fit uit voor ze leeftijd.
Leuk is als hij verteld over zijn eerste keer in Gold's gym hij was zo gemotiveerd tussen al die nanen plus de sfeer, hij bankdrukte 205 kilo voor 16 reps ofzo, hij heeft dat nooit meer geevenaard, dat verhaal verteld ie iedereen die zegt naar Gold's te gaan om de sfeer te proeven.
Had een perfecte fysiek toen ie de Olympia won, hij was ook zelf altijd verbaasd dat ie zo goed was en overal waar spots hingen ging ie zijn armen spannen en zuchzelf bewonderen, dit weet ik nog van Berry de Mey die dit vertelde en allemaal stookte ze hem op van "woe Samir look at those veigns" en hop gelijk in de lampen staan en maar spannen"You are what you eat..."
That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...
Comment
-
Originally posted by Robbie1970 View PostJe weet dat ik daar niet serieus mee was he?Branch heeft dunne onderarmpjes, zit niks in.
Vreselijk die rug toch?
Rn dan je pakweg 30 jaar terug in de tijd en zie je een Samir Bannout "de leeuw uit Libanon" en die laat dit zien als rug pose, zo zie je maar steroids zijn niet zulke wondermiddelen.
[/quote]
Hij had inderdaad een geweldige rug. Ik las laatst nog een interview van hem op bb.com. Die zijn altijd vermakelijk, hij heeft altijd wel wat interessants te melden.I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
-
Wie is die rechter? Ik dacht eerst dat dat chestbrah is maar dat is hij dus niet. Ik vond hem ook al wel de coolste van de groep, heeft een beetje dezelfde bouw als ik heb volgens mij,
Bedankt Tails, was idd de 1000eBP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
1 sec paused safety bar squat:
- 92.5kg 6x
Sumo safety bar goodmorning:
- 21kg 2x15
Wide...-
Kanaal: Trainingslogjes
19 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70.5kg 6x
- 70.5kg 8x
Safety bar back extension:
- 40.5kg 4x
- 23kg...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 2x
One legged calf raise:
- 30kg 15x, 8x L en R
Superset met
Lu side raise:...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111.5kg 2x
- 91kg 3x
- 91kg 4x
Deficit wide grip SL DL:
- 85kg 2x10...-
1 week geleden -
-
door bellafreyaIversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Sumo safety bar goodmorning:
- 20kg 2x12
Erge stretch in hamstrings, hier even aan wennen, dus rustig opbouwen. Meer...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70kg 4x
- 70kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 3x
- 22.5kg 10x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
2 weken geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment