Wat is je favo bodybuilder en waarom?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Robbie1970 View Post
    Komt door de foto.
    Ik weet niet of het door die ene foto komt, het viel mij vaker op. Ook in andere foto's zien zijn onderarmen er raar uit.

I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
    - Dave Tate

Comment

• Je weet dat ik daar niet serieus mee was he?Branch heeft dunne onderarmpjes, zit niks in.

Vreselijk die rug toch?
      Rn dan je pakweg 30 jaar terug in de tijd en zie je een Samir Bannout "de leeuw uit Libanon" en die laat dit zien als rug pose, zo zie je maar steroids zijn niet zulke wondermiddelen.

"You are what you eat..."
      That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

• Samir Bannout!! Leek me altijd een heel sympathieke man, misschien komt dat door zijn snor of zijn lach maar het heeft iets.
        Had vorig jaar ook nog een posing en daar was zijn fysiek ook nog goed. http://www.musculardevelopment.com/c...rs-finals.html

Comment

• Samir is relaxt, kan uuuuren met je over de sport praten, die man leeft nog als toen die 30 was en ziet er nog fit uit voor ze leeftijd.
          Leuk is als hij verteld over zijn eerste keer in Gold's gym hij was zo gemotiveerd tussen al die nanen plus de sfeer, hij bankdrukte 205 kilo voor 16 reps ofzo, hij heeft dat nooit meer geevenaard, dat verhaal verteld ie iedereen die zegt naar Gold's te gaan om de sfeer te proeven.
          Had een perfecte fysiek toen ie de Olympia won, hij was ook zelf altijd verbaasd dat ie zo goed was en overal waar spots hingen ging ie zijn armen spannen en zuchzelf bewonderen, dit weet ik nog van Berry de Mey die dit vertelde en allemaal stookte ze hem op van "woe Samir look at those veigns" en hop gelijk in de lampen staan en maar spannen

Comment

• Originally posted by Robbie1970 View Post
            Je weet dat ik daar niet serieus mee was he?Branch heeft dunne onderarmpjes, zit niks in.
            Oh, gelukkig. Ik dacht heel even dat je alsnog fan van Branch was geworden.

Vreselijk die rug toch?
            Rn dan je pakweg 30 jaar terug in de tijd en zie je een Samir Bannout "de leeuw uit Libanon" en die laat dit zien als rug pose, zo zie je maar steroids zijn niet zulke wondermiddelen.

[/quote]

Hij had inderdaad een geweldige rug. Ik las laatst nog een interview van hem op bb.com. Die zijn altijd vermakelijk, hij heeft altijd wel wat interessants te melden.
            I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
            - Dave Tate

Comment

• @Optiflex nog eentje met dikke snor

Comment

• Heb niet 1 favoriet maar meerdere:Frank Zane,columbo,Mike Mentzer,Berry De Mey,Arnold natuurlijk.

Ik hou meer van de fysiek van die tijd.Over het al dan niet sympathiek zijn kan ik niet meespreken,maar Columbo leek me dat wel sympathiek te zijn.

Comment

• Originally posted by inferno_0666 View Post
                  Ik weet niet of het door die ene foto komt, het viel mij vaker op. Ook in andere foto's zien zijn onderarmen er raar uit.

Getver! Die vent is echt een stap terug in de menselijke evolutie, verbaasd me dat er geen kieuwen aanzitten ...

Comment

• Nu snap ik waarom ze warren trashcan noemen.. Doe mij maar de fysieken van vroeger
                    BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Originally posted by Guusd View Post
                      Nu snap ik waarom ze warren trashcan noemen.. Doe mij maar de fysieken van vroeger
                      1000e post feli .

Comment

• Dat oblique

Van de rechter word gezegt dat hij enigste natty is.
                        "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• Wie is die rechter? Ik dacht eerst dat dat chestbrah is maar dat is hij dus niet. Ik vond hem ook al wel de coolste van de groep, heeft een beetje dezelfde bouw als ik heb volgens mij,

Bedankt Tails, was idd de 1000e
                          BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Denk dat het Babo is.
                            Last edited by Tails; 26-12-2012, 02:06.

Comment

• Yeah babolimp, maar is ook niet natty

Comment

• En daar is zyzz weer, nocerino het wordt nu echt een beetje eng, je kan wel.iedere keer no homo schrijven maar het wordt al minder overtuigend.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X