Wat is je favo bodybuilder en waarom?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by quibus View Post
    En daar is zyzz weer, nocerino het wordt nu echt een beetje eng, je kan wel.iedere keer no homo schrijven maar het wordt al minder overtuigend.
    Moet toch iets doen om aan je eerste 1000 posts te komen dan maar foto's van zyzz plaatsen.

Comment

En daar is zyzz weer, nocerino het wordt nu echt een beetje eng, je kan wel.iedere keer no homo schrijven maar het wordt al minder overtuigend.
      En daar is quibus weer, het word nu echt een beetje eng. Je kan wel elke keer doen alsof het je niet boeit, maar toch reageert je elke keer weer. Dat jouw streef fysiek die van cutler is, is toch jouw probleem?

@ tails, aantal post boeit me niks.
      "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Waarom ga je niet ergens anders lezen als je het niet aankan?

Comment

• Die supaturk heeft wel behoorlijk veel massa op die foto's.
          Train hard or go hormone

Comment

• Beetje rare verhouding onderarmen met rest van de armen. Zal wel met draaiing van.de arm te maken hebben
            "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• Is dat zyzz zn broer? Door die tattoos en hetzelfde kapsel lijken die gasten allemaal op elkaar. Tot nu toe kan ik alleen maar zyzz en babo onderscheiden
              BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Originally posted by Guusd View Post
                Is dat zyzz zn broer? Door die tattoos en hetzelfde kapsel lijken die gasten allemaal op elkaar. Tot nu toe kan ik alleen maar zyzz en babo onderscheiden
                Nee, is niet zijn broer.

Die supaturk zijn streef is:
                Musclemania bodybuilder Tuan Tran posing - YouTube

Is wat serieuzer dan de beachboys in de crew.

Comment

• Originally posted by Nocerino View Post
                  Nee, is niet zijn broer.

Die supaturk zijn streef is:
                  Musclemania bodybuilder Tuan Tran posing - YouTube

Is wat serieuzer dan de beachboys in de crew.

Hoe weet jij zoveel van die gasten? Als ik ze op youtube op zoek kom ik alleen maar bij filmpjes waar zyzz in een winkelkarretje staat of waar hij raar loopt te doen
                  BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Originally posted by Guusd View Post
                    Hoe weet jij zoveel van die gasten? Als ik ze op youtube op zoek kom ik alleen maar bij filmpjes waar zyzz in een winkelkarretje staat of waar hij raar loopt te doen
                    Misc bro. Once you go misc, you never come out.

Comment

• Chestethics.

Comment

• Originally posted by Robbie1970 View Post
                        Dat zeg ik ook altijd hahaha

wie kan even snel vergelijkingsfotoos naast mekaar plaatsen van Branch en Levrone???
                        Zelfs Martin Foppert is nog beter dan Branch....nee nu lieg ik een beetje
                        yo rob , martin is goed man, hij lag naast me bij holland, had hem nog nooit gezien in wedstrijd shape, was om te janken weet niet wat voor training en dieet daar vooraf is gegaan, wilde echt een praatje met hem maken maar toen ik hem daar zag zitten als een schuw mannetje dacht ik neee, dit kan je niet menen, hij doet of ie alles weet maar bakt er zelf niks van , ik heb er zo nog nooit uitgezien , heeft nu gezondheidsproblemen das minder natuurlijk maar bb is niks voor hem

Comment

• Henry Baks is samen met Jeff me favo lelijke BBers!!

Marin dieet met becel light, denk dat ie de gewone becel heeft genomen.
                          Oh en hij neemt maizena na het trainen, denk ook dat ie gewoon dit keer bloem heeft genomen.
                          Gezondheid is idd klote, maar goed iemand die vervolgens roept dat roken een anabolen gebruik geen probleem zijn heb ik geen meelij mee.
                          "You are what you eat..."
                          That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

• Phil Heath - Training for chest and arms - YouTube

Beetje cliché om mr olympia te posten, maar godver wat een fysiek!
                            Mind is everything.

Comment

• Originally posted by resike View Post
                              Phil Heath - Training for chest and arms - YouTube

Beetje cliché om mr olympia te posten, maar godver wat een fysiek!
                              inderdaad prachtige fysiek. mooi doel om naar te streven
                              -Obsessed is the word the lazy use to describe the dedicated-

Comment

• Bob Paris.flv - YouTube

wat een lekker dier
                                /nohomo

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X