Ja rob op fora, eigenlijk overal. Ik denk dan bij mezelf waarom geen 250/300 daar zal iemand de eerste keer waarschijnlijk ook wel hard op gaan toch. Kijk eens naar een paar kuurlogjes op dbb of bb.. Die spuiten honderden eu's hun kontje in.
Dorian praat over het gebruik van anabolen
Collapse
X
-
Originally posted by Dexie View PostJa rob op fora, eigenlijk overal. Ik denk dan bij mezelf waarom geen 250/300 daar zal iemand de eerste keer waarschijnlijk ook wel hard op gaan toch. Kijk eens naar een paar kuurlogjes op dbb of bb.. Die spuiten honderden eu's hun kontje in.BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
-
Originally posted by Dexie View PostJa rob op fora, eigenlijk overal. Ik denk dan bij mezelf waarom geen 250/300 daar zal iemand de eerste keer waarschijnlijk ook wel hard op gaan toch. Kijk eens naar een paar kuurlogjes op dbb of bb.. Die spuiten honderden eu's hun kontje in.
Comment
-
Originally posted by optiflex View PostOp bb.com zie je pas hoeveelheden. En dan knallen ze nog van alles erbij, en dan het iffym promoten enzo. Jongens van onze leeftijd zien dat en gaan ook op die manier leven. Komen er na 1 jaar achter dat de guru's een shitload gebruiken en beginnen ook te gebruiken.
Comment
-
Het heeft ook geen reet te maken met hoeveel shit je zet.
Het gaat om hebben van een vaste en goede basis.
Dan heb je zoveel shit ook niet nodig....
Als jij 2 jaar traint en je zet 1000mg, zal dat nooit opwegen tegenover iemand die bv 8jaar traint en 250mg zet.
Gewoon omdat je basis veel minder stabiel en sterk is...
Comment
-
Originally posted by Robbie1970 View PostDat lezen Jur, is vast op een forum waar iedereen graag wilt geloven dat het de steroids die hen groot maakt
Ik heb het nu ook met een atleet, is 100% natural, is in 3 jaar van 74 kg naar 102 gegaan, hij gaat nu massa bouwen terwijl ze vet% zakt, is nu al bijna 4% kwijt en iets meer dan 1,5 kilo gezakt, je snapt als dit soort met zulke genen gaat gebruiken het monsters worden.
Het zit hem niet in het gebruik, maar veel mensen willen dat geloven om hun gebrek in aanleg goed te praten.
Pro haters
Edit: Gevonden. http://www.trulyhuge.com/pro_bodybuilding.htm
Comment
-
Originally posted by Jurvg View PostIk las het in een artikel van een anonieme pro uit de jaren '90 geloof ik. Het artikel ging over het feit dat hij zich beklaagde omdat bodybuilders uitgebuit werden en niet genoeg verdienden om hun hoge kosten (van o.a. HGH) te betalen. Het moet hier op BN nog ergens rondzwerven.
Edit: Gevonden. Pro Bodybuilding, Competitive Bodybuilding The Truth About Bodybuilding And SteroidsChaka Chaka Boy
Comment
-
Originally posted by Jurvg View PostIk las het in een artikel van een anonieme pro uit de jaren '90 geloof ik. Het artikel ging over het feit dat hij zich beklaagde omdat bodybuilders uitgebuit werden en niet genoeg verdienden om hun hoge kosten (van o.a. HGH) te betalen. Het moet hier op BN nog ergens rondzwerven.
Edit: Gevonden. Pro Bodybuilding, Competitive Bodybuilding The Truth About Bodybuilding And Steroids
Het is nu eenmaal een eigenschap die veel mensen hebben; als een middeltje goed werkt, dan proberen zij gegarandeerd of zij nog betere resultaten krijgen als zij de dosis verhogen.
Daar komt ook nog bij dat het meer dan logisch is dat niet alle profs net zo goed op dat spul reageren als Yates. Dat is met meerdere medicijnen zo. En in een poging om hem bij te houden zullen er vast wel een paar tussen zitten die extra gebruiken in een poging om hem bij te houden.
Wijlen Steve Michalik weet wat het resultaat is van onverantwoord gebruik:
http://forum.bodynet.nl/alles-over-p...-michalik.htmlI know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Originally posted by inferno_0666 View PostDat heb ik al eens eerder gelezen en ik weet niet in hoeverre dat waar is. Maar het zou mij helemaal niet verbazen als er figuren rondlopen in dat wereldje die helemaal zijn doorgeslagen.
Het is nu eenmaal een eigenschap die veel mensen hebben; als een middeltje goed werkt, dan proberen zij gegarandeerd of zij nog betere resultaten krijgen als zij de dosis verhogen.
Daar komt ook nog bij dat het meer dan logisch is dat niet alle profs net zo goed op dat spul reageren als Yates. Dat is met meerdere medicijnen zo. En in een poging om hem bij te houden zullen er vast wel een paar tussen zitten die extra gebruiken in een poging om hem bij te houden.
Wijlen Steve Michalik weet wat het resultaat is van onverantwoord gebruik:
http://forum.bodynet.nl/alles-over-p...-michalik.html.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 120kg 1x
Safety bar back extension:
- 41kg 2x
Military press:
...-
Kanaal: Trainingslogjes
59 minutes ago -
-
door joshwicks123Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 6x
One legged calf raise;
- BW + 51.25kg 12x, 10x
Paired met
Lu side raise:...-
2 dagen geleden -
-
door SofiaBoamCBD Gummies Tiger Woods From reducing tension and promoting rest to relieving ache and enhancing sleep, cbd has speedy received a popularity as a natural...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 3x
Deficit wide grip SL DL:
- 110kg 6x
- 62.5kg 30x
Hatfield...-
4 dagen geleden -
-
door adaadesignerhouse1Baroque Chantelle 13 is a stunning representation of elegance, luxury, and timeless fashion. This exquisite ensemble is crafted with premium fabrics,...4 dagen geleden
-
door GabrielDenaisGlucotonic Blood Sugar Control: A Comprehensive Review for Managing Healthy Blood Sugar Levels
⇉ Order From Official Website GlucoTonic™...-
Kanaal: Dagelijkse voeding
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused ssafety bar squat:
- 100.5kg 4x
Sumo safety bar goodmorning:
- 33kg 2x20
Wide grip...-
1 week geleden -