Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!
Ik las het net. Ik dacht eerst dat het een 'grap' was, maar blijkbaar dus niet. Ik dacht even "zullen het anabolen zijn geweest?", maar blijkbaar was het een trein. Erg jammer om te horen; hij was een bijzonder persoon.
Ik las het net. Ik dacht eerst dat het een 'grap' was, maar blijkbaar dus niet. Ik dacht even "zullen het anabolen zijn geweest?", maar blijkbaar was het een trein. Erg jammer om te horen; hij was een bijzonder persoon.
Dacht net hetzelfde overdosis anabolen maar een trein wtf... R.I.P. Greg Plitt!
"Obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated."
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment