goed of niet goed?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• goed of niet goed?

Ik heb nu zelf een schema gemaakt want ik trainde om de 2 dagen elke spiergroep behalve benen. Nu ben ik benen beginnen trainen maar dacht ik toch voor een ander schema te maken. Nu de vraag is, is ie goed of niet?

DAG 1Borst + Biceps "30 min cardio"
    DAG 2Boven Benen + Buikspieren "30 min cardio"
    DAG 3Triceps + Shouders "30 min cardio"
    DAG 4Kuiten + Rug "30 min cardio"
    DAG 580 min cardio + Sauna
    DAG 6Onderarmen + Buikspieren "30 min cardio" + Sauna
    DAG 7rust

Ik besteed veel aandacht ook aan cardio voor natuurlijk mijn vetpercentage naar beneden te halen, ik vind dan ook die sauna goed omdat het natuurlijk heel goe is voor het lichaam en nog eens van afvalt ook.

Groetjes
    Mikey
    Last edited by Michael88; 10-04-2007, 16:04.

Vind de verdeling niet zo goed.Zou ook wat handiger zijn als je de oefeningen er es bijplaatst.
    dag1.Borst en biceps is goed
    dag2.Doe bij je beentraining ook een kuitoefening.
    Dag3.rust
    dag4.zou je kunnen rug en triceps trainen
    dag5.schouders,kuiten en buik
    dag6.rust of cardio
    dag 7 rust of herbeginnen bij dag 1. Onderarmen zou ik eruit kieperen.
    Ik probeer altijd nog ergens rekening te houden met de basis van de hypertrofie als ik een schema maak.
    Gooi na 6 weken gans je schema weer door elkaar,zodat je lichaam het niet gewoon word.
    grtz
    getting back in shape...

Comment

oké ik zal daar zeker rekening met houden. die 3de dag moet je persé rusten ? Kan ik beter dan geen cardio doen. Of is het echt nodig om te rusten. Oefeningen zal ik er bijplaatsen maar ik ken al de benamingen niet.

Grtz

Comment

je hoeft niet persé te rusten.
        Zijn enkel tips dat ik geef over hoe je je schema kunt opstellen/verbeteren.
        Er kunnen hier 100 mensen reactie op geven en iedereen kan een andere mening hebben,maar de basis zal altijd hetzelfde blijven.
        Uiteindelijk stelt iedereen een schema op waar hij/zij zich het best bij voelt en waar hij/zij de beste resultaten mee boekt.
        grtz
        getting back in shape...

Comment

Originally posted by Michael88 View Post
          ik vind dan ook die sauna goed omdat het natuurlijk heel goe is voor het lichaam en nog eens van afvalt ook.
          nou volgens mij val je van de sauna egt niet af, je verliest wel vocht en daarom kan je het zijn dat je gewicht daalt, zou dus voor en na de sauna goed water blijven drinken..

grtz

Comment

na een avond flink veel alcohol gedronken te hebben sta ik de volgende ochtend ook een stuk droger...betekend niet dat ik er van afval

Comment

Originally posted by boelie View Post
              nou volgens mij val je van de sauna egt niet af, je verliest wel vocht en daarom kan je het zijn dat je gewicht daalt, zou dus voor en na de sauna goed water blijven drinken..

grtz
              sauna is inderdaad het meeste vocht.
              Je lichaamstemperatuur stijgt wel in de sauna en als gevolg je stofwisseling ook. Maar die 10-15 minuten maken bijna niks uit. Voor spierdoorbloeding is het natuurlijk handig, ik neem het ook af en toe, lekkerrrrrrr.

Originally posted by hckid View Post
              na een avond flink veel alcohol gedronken te hebben sta ik de volgende ochtend ook een stuk droger...betekend niet dat ik er van afval
              integendeel.
              Maar als je zoveel droger staat na een avond drinken dat het goed merkbaar is is er toch wel iets mis. Dan heb je (te)veel subacutaan vocht.
              Last edited by Genjuro; 19-04-2007, 22:37.
              the one and only tabata overlord

Comment

Is het niet subcutaan vocht (onderhuidse vocht), zo moeilijke woorde allemaal.
                Is normaal da je na een avondje drinke droger staat, alcohol is vochafdrijvend, daarom dat je ook zoveel naar de wc moet gaan als je veel drinkt.

Comment

Originally posted by RedSpirit View Post
                  Is het niet subcutaan vocht (onderhuidse vocht), zo moeilijke woorde allemaal.
                  Is normaal da je na een avondje drinke droger staat, alcohol is vochafdrijvend, daarom dat je ook zoveel naar de wc moet gaan als je veel drinkt.
                  yep, schrijffoutje

Dat alcohol vocht afdrijft is geweten, maar dat je merkbaar droger staat is gewoon niet goed Je zou meer water drinken over de gehele week, dan zou je zowiezo al droger moeten staan.
                  Last edited by Genjuro; 20-04-2007, 09:16.
                  the one and only tabata overlord

Comment

och droger droger het was maar bij wijze van spreken natuurlijk

het is meer een gevoel. De avond daar op is het dubbel teruggekomen (voormijn gevoel)

Comment

Originally posted by Genjuro View Post
                      sauna is inderdaad het meeste vocht.
                      Je lichaamstemperatuur stijgt wel in de sauna en als gevolg je stofwisseling ook. Maar die 10-15 minuten maken bijna niks uit. Voor spierdoorbloeding is het natuurlijk handig, ik neem het ook af en toe, lekkerrrrrrr.

integendeel.
                      Maar als je zoveel droger staat na een avond drinken dat het goed merkbaar is is er toch wel iets mis. Dan heb je (te)veel subacutaan vocht.
                      vooral dat lekker benadrukken
                      Who's the Chef

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X