thuis..

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• thuis..

Hallo, ik heb hier thuis zelf enkele halters en ook een pressbench.
    Nu vroeg ik mij af hoe ik goed aan mijn biceps kan werken om spierkracht bij te kweken.

Ik weeg nu slechts 67 kilogram en doe ook karate maar ik wil gersut proberen meer te eten ofzo om toch die spierkracht bij te krijgen.

Hieft er iemand raad voor mij wat voor oefeningen ik best kan doen ??

Hoe aan je biceps te werken? Dat doe je met iedere beweging waarbij je arm buigt en bepaalde posities ook bij het strekken na dat buigen. (de teruggaande beweging)

Ik begrijp alleen de relatie tussen biceps en karate niet?
    Life's what you make it!

Comment

Biceps zijn zeker niet veel gebruikt, triceps des te meer. Welke stijl karate doe je?
      VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

de enige slagen waar de biceps voor wordt gebruikt is de hoek en de uppercut(wat gewoon een verticale hoek is), en enkel als stabilisator, niet als krachtzetter. Tenzij je ook grondvechten doet zou ik biceps amper trainen. Rows zouden al het werk en meer doen.

Een vechter heeft het meeste nut aan, in volgorde, deadliften, push press, bench press, fullsquat, BOR. Enkel zware compounds dus. Je kunt deze allemaal met je barbell(je zal wel gewichten moeten bijkopen). Squat zal moeilijker gaan, maar je kan wel pistols leren, die zullen je genoeg kracht bijgeven.

Lage reps aanhouden(minder dan 6) met een zwaarder gewicht, nooit tot faling gaan.

Laat dat "bicepje oppompen" stukje uit je training dus maar Ok, massa is handig in een gevecht, maar nuttige massa is veel handiger.
        Last edited by Genjuro; 13-04-2007, 23:20.
        the one and only tabata overlord

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X