Ab King Pro

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ab King Pro

Ab King Pro - Tel Sell

zou dit toestel echt werken?? je rug is volledig ondersteunt en je kan een hoek maken van 200 graden.. vroeg me af of zo'n toestel echt zou werken of dat crunches en leg raises etc beter zijn

TROEP, kan er niks anders over zeggen. GEEEN geld besteden aan producten om je buik te trainen. Je moet net zo hard zweten, het word echt niet gemakkelijker, en niks gaat boven crunches op een mat.
    VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

Het zou kunnen werken. Maar het is een beetje zonde van je geld omdat je, zoals dav1t0 al zei, je beter crunches kunt doen op een matje. Minstens zo effectief maar veel goedkoper!

gr

Comment

Is crap
        Zonde geld...
        Who's the Chef

Comment

Originally posted by been View Post
          Is crap
          Zonde geld...

ik heb het niet gekocht hoor ik hou het bij cunches ook maar vroeg me dt gewoon af hehe mag toch altijd is jullie mening komen vragen he

Comment

Originally posted by denjv View Post
            ik heb het niet gekocht hoor ik hou het bij cunches ook maar vroeg me dt gewoon af hehe mag toch altijd is jullie mening komen vragen he
            Tuurlijk mag dat!! Daar is het forum ook voor!

gr

Comment

Dieet voor scherpe abs.

Comment

Bij ons staat zo'n ab ding in de fitness niet zo een die jij bedoelt maar 1 van de eerst. Ik vind het toch wel lekker werken zo'n ding..

Grtz.
                Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Ze hebben me eens wijsgemaakt dat de buikspieren bijna dagelijks mag trainen?
                  Klopt dit?

Comment

Buikspieren kun je gerust wat vaker trainen dan andere spiergroepen maar dagelijks zou ik toch echt niet aanraden hoor, keer of drie per week moet meer dan zat zijn. Als je het goed doet tenminste.

Comment

dank je Shannasse.
                      Ander vraagje zo'n ronddraaiend schijfje om je zijkanten van buikspieren te trainen is toch bedoeling om bovenkant lichaam recht te houden en onderkant te laten draaien (als je begrijpt wat ik bedoel)
                      Maar moet je je knieën plooien om meer resultaat te hebben?

Comment

Beste en meest natuurlijke houding is om de knieën heel licht te buigen.

Comment

ik heb zo een ab king pro gekocht voor 30 euro
                          (ik ben nieuwe op deze form maar vertel effe me verhaal en hou jullie op de hoogte over mijn proses)

ik moet zeggen ik voel na 3/6 minuten echt mijn buikspieren
                          wat ik weet het doet wel wat (en krijg geen lacht van me rug, daar had ik voor heen wel last van)
                          maar van mijn zou ik nog geen advies aan nemen wand, ik ben maar een noob met treane en ben in staad om alles teproberen
                          kijk somige dingen zoals die stromdingen die je op je buik kan zetten dat zijn nou echt onzin dingen (is wel lekker met krapmen enzo maar niet op spieren tekrijgen dat is net zo iets al zou ik de hele tijd je arm open neer halen zonder dat je krecht zet, daar woord je niet echt sterk van
                          maar over die ab king pro hou ik je gewoon wel op de hoogte

Comment

Ik vind de ab king niet verkeerd hoor.
                            Je kan er lekker je buik oefeningen op doen en het werkt perfect.
                            Dus ik vind het zekker niet zonde van je centen.
                            Veel beter dan thuis op de grond liggen

Comment

dan zitten ze reclame te maken "gedaan met uren doorbrengen in de fitness", maar ik durf wedden dat die gasten die dat demonstreren heel wat uren in de fitness hebben doorgebracht :P.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X