4 cm borstbreedte erbij

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Oke! dat is een stuk duidelijker. Hoesnel je dat bereikt kan niemand je vertellen. Gewoon af en toe meten.
    VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

Originally posted by dav1t0 View Post
      Oke! dat is een stuk duidelijker. Hoesnel je dat bereikt kan niemand je vertellen. Gewoon af en toe meten.
      nee oke, dat is natuurlijk ook verschillend per lichaam, maar is het extreem veel 4 centimeter of is het juist heel weinig, als ik hier mensen hoor zeggen dat ze van 99 naar 127 centimeter gaan is 4 cm niet zo veel. Maar misschien is dat niet zo, dus is het een kwestie van een week of 6 of gaat het echt over maanden hard trainen?

Comment

1 cm per borst erbij en 1 cm op ieder je lats en je bent klaar, kost een twee-tot-drietal maanden denk ik.

Comment

dan zou je je rug hard moeten trainen..
          Who's the Chef

Comment

Dit hoort toch in het anabolentopic of heb ik het verkeerd?

Comment

Why??
              Who's the Chef

Comment

Originally posted by Guines View Post
                Dit hoort toch in het anabolentopic of heb ik het verkeerd?
                Je heb het idd verkeerd
                een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

My bad, excuses, ik ga maar eens naar de sportschool, het is vakantie

Comment

Originally posted by Guines View Post
                    My bad, excuses, ik ga maar eens naar de sportschool, het is vakantie
                    Train lekker dan. Ook buiten de vakantie
                    een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Originally posted by kees View Post
                      Train lekker dan. Ook buiten de vakantie
                      Dank u, ja 4 keer per week trainen en daarnaast nog een fulltime baan, school en huiswerk valt niet mee als je daarnaast ook nog een sociale leven wilt houden, maar voor trainen maken we graag altijd tijd vrij
                      Helemaal nu het vakantie is, betekend dat ik mijn armen weer afzonderlijk kan afbeulen uit alle hoeken en standen. Ik heb mijn schema voor mn logboek gereed, im off
                      Last edited by Guines; 27-04-2007, 17:09.

Comment

train 2 weken niet, en dan een training vol op de pomp trainen voor je lats, rug en borst. Ik durf wedden dat je makkelijk 4 cm hoger zit dan voor die pomp, aangezien het allemaal grote tot middelgrote spiergroepen zijn
                        the one and only tabata overlord

Comment

Je hebt gelijk, maar dan zit ie nie op 104cm.

Comment

Originally posted by Genjuro View Post
                            train 2 weken niet, en dan een training vol op de pomp trainen voor je lats, rug en borst. Ik durf wedden dat je makkelijk 4 cm hoger zit dan voor die pomp, aangezien het allemaal grote tot middelgrote spiergroepen zijn
                            Na het trainen zit ik dan op 104 centimeter, maar of dat nog zo is de dag erna dat is een beetje de vraag, ik zou eigenlijk vlak na het trainen op iets van 106 รก 108 moeten zitten, dan zakt het nog naar 104.

Comment

ik denk dat het ook per lichaam verschilt hoe snel je groeit en weer wat kwijtraakt. moet het dan echt op de cm precies ? tuurlijk kan je met goede training en goede voeding snel groeien maar is idd moeilijk om te weten wanneer je dan op moet houden en als je snel wat groeit raak je meestal ook snel weer wat kwijt.

succes verder !
                              Last edited by ronny22; 09-05-2007, 20:01. Reason: text foutje

Comment

Tja, wat heb ik hier op toe te voegen,
                                Moeilijk te zeggen hoelang dacht net als ik het goed onthouden heb dat je pas 3 mnd. traint, dan moeten die 4cm geen enkel probleem zijn om die binnen 3maanden erbij te knallen, mits voeding en trainen io orde is.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X