Oke! dat is een stuk duidelijker. Hoesnel je dat bereikt kan niemand je vertellen. Gewoon af en toe meten.
4 cm borstbreedte erbij
Collapse
X
-
Originally posted by dav1t0 View PostOke! dat is een stuk duidelijker. Hoesnel je dat bereikt kan niemand je vertellen. Gewoon af en toe meten.
Comment
-
Originally posted by kees View PostTrain lekker dan. Ook buiten de vakantie
Helemaal nu het vakantie is, betekend dat ik mijn armen weer afzonderlijk kan afbeulen uit alle hoeken en standen. Ik heb mijn schema voor mn logboek gereed, im offLast edited by Guines; 27-04-2007, 17:09.
Comment
-
train 2 weken niet, en dan een training vol op de pomp trainen voor je lats, rug en borst. Ik durf wedden dat je makkelijk 4 cm hoger zit dan voor die pomp, aangezien het allemaal grote tot middelgrote spiergroepen zijnthe one and only tabata overlord
Comment
-
Originally posted by Genjuro View Posttrain 2 weken niet, en dan een training vol op de pomp trainen voor je lats, rug en borst. Ik durf wedden dat je makkelijk 4 cm hoger zit dan voor die pomp, aangezien het allemaal grote tot middelgrote spiergroepen zijn
Comment
-
ik denk dat het ook per lichaam verschilt hoe snel je groeit en weer wat kwijtraakt. moet het dan echt op de cm precies ? tuurlijk kan je met goede training en goede voeding snel groeien maar is idd moeilijk om te weten wanneer je dan op moet houden en als je snel wat groeit raak je meestal ook snel weer wat kwijt.
succes verder !
Comment
-
Tja, wat heb ik hier op toe te voegen,
Moeilijk te zeggen hoelang dacht net als ik het goed onthouden heb dat je pas 3 mnd. traint, dan moeten die 4cm geen enkel probleem zijn om die binnen 3maanden erbij te knallen, mits voeding en trainen io orde is.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 90kg 3x
Safety bar back extension:
- 40kg 4x
Push press:
- 61kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 75kg 12x
One legged calf raise:
- 50kg 6x L en R
Superset met
Lu side...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 100kg 1x
Qua kracht gemakkelijk, ervaar nog steeds kramp in kuiten, al zij het minder als eerst....-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWoensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
-
1 week geleden -
-
door ellengreen8160Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
-
Kanaal: Lichaamsverzorging
1 week geleden -
-
door JellyhardBeste Builders,
Ben al ruim 10 jaar in de fitness zaal te bekennen en was altijd super fit en breed.
Nu heb ik vorig jaar een ongeluk...-
Kanaal: Kuren & resultaten
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWeer wat grieperig / ziekjes afgelopen dagen, dus wat minder sets gedaan bij aantal oefeningen én hier en daar lager gewicht / RPE.
Training...-
1 week geleden -
-
door Stevenhackey➢ Product Name — Fairy Bread Farms Hemp Gummies Chemist Warehouse
➢ Main Benefits — Pain Relief & Reduce Stress!
➢ Composition — Natural...-
Kanaal: Algemeen
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 73kg 12x
One legged calf raise:
- BW + 32.5kg 18x
- BW + 32.5kg 8x
Superset...-