4 cm borstbreedte erbij

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 4 cm borstbreedte erbij

IK moet 4 centimeter in borstomvang erbij krijgen. Ik vraag me af of dit heel veel is en hoe snel het kan. Ik train ongeveer 3 keer per week en heb mijn voeding niet speciaal aangepast. Ik eet wel veel maar net speciaal meer omdat ik wil groeien. Ik train nu bijna 3 maanden.

Borstomvang nu: 100 cm
    lengte: 188 cm
    gewicht: 75 kg
    taile: 78 cm

ik moet op de 104 komen, het gaat dus puur en alleen om die 4 centimeter.

ps. het gaat hier om 4 centimeter erbij als ik een meetlint vlak onder mijn oksels door neem.
    Last edited by Luuk89; 26-04-2007, 16:54.

hoezo zou je er precies 4 cm erbij willen/moeten hebben?

en hoe heb je gemeten? Als je lats groter zijn, heb je ook een grote omtrek (tenminste: zo als ik meet).

dus gewoon alles trainen lijkt me... Hoe ziet je schema er verder uit of hoe train je?

Oja, en stel je ff voor
    Trainingslog Farmboy:

Comment

ik heb me net even voorgesteld. Ik moet 4 centimeter erbij hebben voor mijn pasmaat. Maar wat ik me afvraag is of het erg veel is of juist helemaal niet. Ik ben er eigenlijk nooit mee bezig geweest en heb het dus vandaag voor het eerst gemeten. Ik heb niet speciaal een heel schema. heb gewoon een paar favorite oefeningen. Ik ben een beginner. ik weet bijvoorbeel niet precies wat je met lats bedoeld ik neem aan je ''vleugels'' van je rug.

Alles trainen lijkt me raar, maar daarom, is 4 centimeter veel want als het niet veel is kan ik met hele specifieke oefeningen proberen die 4 centimeter erbij te krijgen.

Ps. het gaat gewoon om het meten met een meetlint vlak onder mijn oksels door.

Comment

ik snap het ok niet helemaal, waarom perse 4cm erbij??
        maar goed als je dat wilt moet je gewoon alles blijven trainen. er zijn geen oefeningen die je ff snel 4cm geven.
        en als je een beginner bent zou je het beste op een fullbody schema kunnen gaan trainen en ook een beetje op je voeding gaan letten..
        succes

Comment

alles trainen raar?????

Klik even onder mijn post op: Trainingsschema? en Voedingsschema?
          Daar kun je denk ik wel wat mee, want die dingen zijn een absolute must als je hard wil groeien. Ik denk dat je nu maar wat aan het aanklooien bent.
          VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

Ik begrijp er helemaal niks meer van .
            Kan iemand mij vertellen hoe ik mijn voeten moet trainen? Want ik moet er 2 cm bij hebben anders passen me sokken niet.
            een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Dan had ik het toch goed gedacht...
              Je kunt je omtrek dus ook vergroten door de lats te laten groeien (zijn inderdaad de vleugels ja)
              goede oefeningen zijn: Bent over rows (en andere row varianten) en chinnen en/of lat pulldown. (anders google ff...)
              verder zou ik ff de links van david bekijken...
              Trainingslog Farmboy:

Comment

Kijk wel uit hoor anders ga je zo voorbij de 4 cm.
                een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

kijk zo een antwoord zocht ik. Ik ga even googlen naar welke oefeningen je bedoeld. Alleen wat eigenlijk mijn belangrijkste vraag was. hoe lang gaat zo iets duren?
                  Kijk ik zie hier genoeg topics over borst breedte. mensen die zeggen hoeveel ze zijn gegroeit. van 99 cm naar 126 of iets dergelijks. Dan neem ik aan dat ze daar mee bezig zijn en ook weten hoe snel zo iets gaat.
                  Last edited by Luuk89; 26-04-2007, 17:48.

Comment

Originally posted by dav1t0 View Post
                    alles trainen raar?????

Klik even onder mijn post op: Trainingsschema? en Voedingsschema?
                    Daar kun je denk ik wel wat mee, want die dingen zijn een absolute must als je hard wil groeien. Ik denk dat je nu maar wat aan het aanklooien bent.
                    Gezien je schema's en eetgewoontes ect onder je post doe ik alles perfect.

Natuurlijk train ik nog alles maar je kan toch ook de nadruk leggen op iets. Ik ga natuurlijk niet alles op mijn kuiten zetten als ik mijn borstomvang wil vergroten.

Comment

Ik vind je reden om te willen groeien wel echt vaAG! Maargoed je hebt dus een goed voedingsschema en trainingsschema? Gewoon de goeie oefeningen doen, en lekker trainen, die cm's komen vanzelf.
                      VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

met davito eens, gwoon goed trainen dan komen die cm's vanzelf.
                        en hoelang dat gaat duren is moeilijk te zeggen omdat de een nou eenmaal sneller groeit dan de ander..

Comment

als je meer gaat eten, zal het ook sneller gaan... Je vet% zal wel iets stijgen, maar met veel eten in combinatie met goede training zal het niet lang gaan duren
                          Trainingslog Farmboy:

Comment

ikke 30

Comment

Originally posted by dav1t0 View Post
                              Ik vind je reden om te willen groeien wel echt vaAG! Maargoed je hebt dus een goed voedingsschema en trainingsschema? Gewoon de goeie oefeningen doen, en lekker trainen, die cm's komen vanzelf.
                              Ik snap niet zo goed wat er zo vaag is aan de vraag, maar dat zal aan mij liggen. Om precies te zijn, ik moet voor pasmodel bepaalde maten hebben 189 lang zijn borstomvang van 104 cm taile maat broekmaat ect. Aan alles voldoe ik voor een opdracht alleen kom ik 4 centimeter te kort bij mijn borstomvang. Dus ik wil graag weten hoe lang het duurt voor ik die 4 cm erbij heb en dus aan het werk kan.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X