Opdrukken, plz help!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Opdrukken, plz help!

Hoii, ik ben priscilla en ik ben 13 jaar

maar ik wil graag sterkere handen, want mn armen en me handen zijn zo slap.. en ik vecht nogal vaak, en dan verlies ik altijd xS dus ikwil graag sterkere handen/armen, maar als je opdrukt dan krijg je toch sterkere armen krijg je dan ook sterkere handen, nja ik wil graag sterkere handen,

weten jullie nog oefeningetjes wat ik thuis kan doen?
    groetjes

koop een gripper uit een sportzaak, werken goed voor gripkracht

Maar of het je wat gaat helpen bij het vechten, niet echt. Ook opdrukken zal niet veel doen(tenzij je een zak met gewicht op je rug bind)
    the one and only tabata overlord

Comment

Originally posted by Genjuro View Post
      koop een gripper uit een sportzaak, werken goed voor gripkracht

Maar of het je wat gaat helpen bij het vechten, niet echt. Ook opdrukken zal niet veel doen(tenzij je een zak met gewicht op je rug bind)
      maar ik zit ook op turnen, en dan moet ik heel veel mensen optillen enzo, dus weet jj nog meer oefeningetjes wat ik zonder iets te kopen thuis kandoen?

Comment

kijk of je aan een power ball kan komen die zijn goed voor je onder armen en handen.
        Who's the Chef

Comment

Knijp oefeningen zullen wel werken, dat kan je met knijpertjes doen, maar ook zonder. Doe het maar eens honderd keer snel achter elkaar, dat in je handen knijpen(met kracht), dat is zwaar genoeg.

Verder goed melk drinken.
          VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

Originally posted by dav1t0 View Post
            Wrs niet zo bedoeld, maar ik vond hem droog

Comment

VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

Originally posted by dav1t0 View Post
                Knijp oefeningen zullen wel werken, dat kan je met knijpertjes doen, maar ook zonder. Doe het maar eens honderd keer snel achter elkaar, dat in je handen knijpen(met kracht), dat is zwaar genoeg.

woow,ik deed dat net en heel me handen werden rood en nat !

Comment

pompen op je vingertoppen helpt ook goed
                  (voor mij toch)

grtz

Comment

ga op n vechtsport:P muay thai ofzo:P

Comment

Als je nog eens in een gevecht terrecht komt, trek je gwn aan haar haar. Zo hard als je kan en je zal die oefeningen niet meer nodig hebben.

Comment

of je prikt je vingers in zijn/haar ogen, werkt ook gegarandeerd!

en anders schrijf je je in voor een vechtsport, lijkt me beter dan in knijpertjes knijpen
                        Ik ben niet geboren om klein te zijn

Comment

Het ligt niet aan je handen of armen dat je verliest hoor, tenzij het om om ter langste haar trekken is of zo, dan kan je nijpkracht het wel laten afweten.
                          Als het belangrijk voor je is om te kunnen winnen, heeeeeel simpel, zoals hierboven al werd vermeld. Ga een vechtsport doen! En dan leer je niet alleen "vechten" maar je ook te verdedigen en vooral je stress/kwaadheid/overtollige energie ben je kwijt in de club. En eens ze weten da je dat doet en je hebt je enkele keren moeten bewijzen zullen ze wel twee maal nadenken om nog met je te willen "vechten".
                          En voor je nijpkracht, zoals genjuro al zei bijv, koop ook een stressbal. Kan je gewoon in de klas heel de tijd in dat balletje zitten nijpen.

Comment

als je opdrukken iets wilt laten uitmaken moet je denk ik explosief trainen dus weinig herhalingen, je kan op je knokkels opdrukken of met je zusje op je rug ofzo. Ligt eraan wat je niveau nu is.
                            Verder zovaak mogelijk knijpen, gewoon overal als je even tijd hebt: onder de douche in de klas.

Verder denk ik dat je toch beter af bent met tegen iets meppen dan met opdrukken...
                            Fitness is though, keep changing your goals you never reach them

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X