Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
als je veel op je vuisten opdrukt worden je vuisten dan veel sterker/harder? of valt dat wel mee? iemand die hier meer van weet ofwel ervaring mee heeft? laat het weten
hahaha ik zou als ik jou was niet meer op je vuisten opdrukken...
je knokkels leggen het af en het is moeilijker om je de houding van je polsen goed te houden.. gebruik de knijpers er maar voor of koop een balletje waar je in kan knijpen
in vechtsport wordt het gedaan om je kneukels te conditioneren, maw voor de botdichtheid beter te maken en zenuwuiteinden minder gevoelig te maken. Het verstevigt ook je polsen, ook handig voor vechtsporten.
Tevens heb ik het gevoel dat je wat dieper kunt gaan met knuckle push-ups en ze dus zwaarder worden. Er zijn veel mensen die makkelijk gewone push-ups kunnen maar maar enkele knuckle push-ups.
Dus eigenlijk wordt je vuist inderdaad verstevigd, je blessuregevoeligheid zal een pak minder worden en je polsgewricht minder "limpy", wristlocks zullen al een pak moeilijker worden.
Wil je echt weten hoe stevig je polsen en hard je kneukels zijn, probeer eens 1 handed knuckle push-ups. Die zijn moordend.
Hey, als je echt grotere vuisten wilt hebben, moet je ze zwaar beschadigen, door tegen iets hards te slaan, dit is geen geintje, of sarcasme. Wanneer je middenhandsbeentjes (iedereen noemt ze knokkels), zwaar beschadigd zijn, groeit er een kalk laagje op, dat uiteindelijk nieuw bot wordt. Mijn knokkels zijn erg groot, omdat ik vaak woedeaanvallen heb, en dingen stuk sla.
The capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
It is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Comment