op je vuisten opdrukken

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Op je vuisten opdrukken zorgt voor hele sterke polsen en dat is weer heel erg handig bij plankjes doorslaan. Opdrukken op je vuisten is niet om je vuist te versterken, of voor eeltkwekerij. Dat kun je ook trainen door met blote vuisten op een boksbal oid te trainen.
    Het is in elk geval een vechtsport ding.
    beeeeeeeeeeeeeps

Comment

Ik weet alleen dat het aardig pijnlijk kan zijn op een harde ondergrond..
      "Straight outta gym"

Comment

Ik ga denk ik zometeen mijn muur in elkaar rossen!

Comment

Originally posted by Bardete View Post
          Ik ga denk ik zometeen mijn muur in elkaar rossen!
          Muur is niet hard genoeg je moet titanium hebben. Vooral niet opgeven als je knokkels breken, want hoe meer je ze verpulvert hoe meer er weer aan kan groeien na afloop!
          "Straight outta gym"

Comment

Je ziet Bruce Lee opdrukken op zijn vuisten, dus je denkt dat ga ik ook doen? Minder films kijken.
            Size fucking matters, in everything. Don't believe the hipe, size fucking matters.

Comment

Als ik tijdens een Taekwondo examen op mijn vuisten op moet drukken dan heb ik dat maar te doen, anders ben ik gezakt. Je moet het gewoon kunnen binnen die sport, dat heeft niks met Hollywood te maken.
              beeeeeeeeeeeeeps

Comment

Maar het helpt dus serieus om (imprinsiepe) je knokkels kappot te slaan om grotere knokkels te krijgen door dat er kalk word aangemaakt op je knokkels.
                maar als je zo hard slaat dat je je knokkels molt is je huid dan niet ook helemaal kappot?

Comment

Maar het helpt dus serieus om (imprinsiepe) je knokkels kappot te slaan om grotere knokkels te krijgen door dat er kalk word aangemaakt op je knokkels.
                  maar als je zo hard slaat dat je je knokkels molt is je huid dan niet ook helemaal kappot?
                  meen je dit nou?:P

Comment

Je kunt je handen wel harden door spartaans te trainen, maar dan zul je dwars door pijn heen moeten. Ik zie zelf het nut niet van grotere knokkels en denk ook niet dat dat op deze manier bereikt wordt.
                    Opdrukken op je vuisten is voor de borstkas en armspieren veel zwaarder dan op de vlakke hand. Helemaal als je maar op 1 vuist mag en de andere op de rug moet houden. Het is verder geen knokkel ding, aangezien we trainen op matten en die zijn zacht.
                    beeeeeeeeeeeeeps

Comment

Ik lulde maar wat :P, ik ga echt niet mijn knokkels kappot slaan whaha

Comment

Ik lulde maar wat :P, ik ga echt niet mijn knokkels kappot slaan whaha
                        Was wel super cool geweest
                        beeeeeeeeeeeeeps

Comment

Originally posted by Beeps View Post
                          Was wel super cool geweest
                          imprinsiepe...
                          "I said a glass of juice not gas the jews" - Hitler

Comment

voor vechtsporten als kickboksen is het belangrijk sterke polsen te hebben aangezien je ze recht moet kunnen houden bij het slaan om breken te voorkomen. maar denk niet dat opdrukken op je knokkels hiervoor helpt. zou dan eerder veel op de heavy bag trainen.

Comment

Originally posted by Straatvechter View Post
                              voor vechtsporten als kickboksen is het belangrijk sterke polsen te hebben aangezien je ze recht moet kunnen houden bij het slaan om breken te voorkomen. maar denk niet dat opdrukken op je knokkels hiervoor helpt. zou dan eerder veel op de heavy bag trainen.
                              het doorslaan van plankjes heeft meer met techniek te maken dan met kracht, wil je dat trainen dan zul je domweg veel plankjes door moeten slaan

kracht is massa maal versnelling en volgens mijn leraar de enige methode om zonder botbreuken resultaat te krijgen
                              beeeeeeeeeeeeeps

Comment

Originally posted by Beeps View Post
                                het doorslaan van plankjes heeft meer met techniek te maken dan met kracht, wil je dat trainen dan zul je domweg veel plankjes door moeten slaan

kracht is massa maal versnelling en volgens mijn leraar de enige methode om zonder botbreuken resultaat te krijgen
                                dan ga jij lekker plankjes door slaan, daar heeft ie t toch niet over..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X