op je vuisten opdrukken

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by melvinafca View Post
    dan ga jij lekker plankjes door slaan, daar heeft ie t toch niet over..
    daar had ie het wel over of heb je moeite met begrijpend lezen ?

nou ik ga op bed, ben moe van mijn training en van dit gebazel
    beeeeeeeeeeeeeps

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Straatvechter
      voor vechtsporten als kickboksen is het belangrijk sterke polsen te hebben aangezien je ze recht moet kunnen houden bij het slaan om breken te voorkomen. maar denk niet dat opdrukken op je knokkels hiervoor helpt. zou dan eerder veel op de heavy bag trainen.

jij:

het doorslaan van plankjes heeft meer met techniek te maken dan met kracht, wil je dat trainen dan zul je domweg veel plankjes door moeten slaan

kracht is massa maal versnelling en volgens mijn leraar de enige methode om zonder botbreuken resultaat te krijgen

Zie niet echt overeenkomst maarja. kan je gelijk zo wijs gaan doen volgens mij ben jij al een keertje weggepest hier.

Comment

Bijna 2x zelfs :P.

Maar toch heel braaf terug komen.

@ beeps

Comment

Het gemiddelde IQ hier is weer onder het vriespunt
          You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

Bovendien kan ik je nu al zeggen dat niemand op dit forum sterkere knokkels heeft dan ik

Comment

bewijs dan
              Groeten

Comment

Dat bewijs heb ik.

Ik heb jaar geleden een IDXA scan gedaan om zeer nauwkeurig mijn vetpercentage te meten. En dan meten ze ook je spiermassa, botmassa en botdichtheid.
                En die man zei dat hij in al zijn jaren scannen nog nooit zo'n hoge botdichtheid had gezien 3100 g/m3 was het volgens mij. En ik weet nog zeer goed dat mijn skelet in zijn geheel 14,2 kilo weegt. Dat scheen ook enorm te zijn.

Ik heb ook nog nooit iets gebroken in mijn leven. Terwijl ik als skileraar heb gewerkt en erg actief geskateboard heb.

Comment

mijn skelet weegt 20kg, problem?
                  haha nee ik heb er geen weet van, zegt me allemaal niks
                  Groeten

Comment

Moet je keer zo'n scan doen

Is voor jou al helemaal interessant omdat je dit echt als sport doet.
                    Je ziet dan bijvoorbeeld op papier een scan van jezelf waar je precies ziet waar je spiermassa achterloopt.
                    Zo had ik blijkbaar minder massa in mijn rechterbeen dan linkerbeen...terwijl ik daar niet veel van merk of zie

Comment

Originally posted by Bilo View Post
                      Dat bewijs heb ik.

Ik heb jaar geleden een IDXA scan gedaan om zeer nauwkeurig mijn vetpercentage te meten. En dan meten ze ook je spiermassa, botmassa en botdichtheid.
                      En die man zei dat hij in al zijn jaren scannen nog nooit zo'n hoge botdichtheid had gezien 3100 g/m3 was het volgens mij. En ik weet nog zeer goed dat mijn skelet in zijn geheel 14,2 kilo weegt. Dat scheen ook enorm te zijn.

Ik heb ook nog nooit iets gebroken in mijn leven. Terwijl ik als skileraar heb gewerkt en erg actief geskateboard heb.
                      Tenzij je van ieder forumlid een idxa scan onder ogen heb gezien, heb je nada noppes aan bewijs......diezelfde doctor zei dat trouwens ook tegen mij over mijn botdichtheid...
                      .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
                      There is no failure except in no longer trying

Comment

Originally posted by okidoki71 View Post
                        Tenzij je van ieder forumlid een idxa scan onder ogen heb gezien, heb je nada noppes aan bewijs......diezelfde doctor zei dat trouwens ook tegen mij over mijn botdichtheid...
                        Dan denk ik dat jij sterkere knokkels hebt
                        ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Dokter Heijnen ??

Comment

Originally posted by Bilo View Post
                            Dokter Heijnen ??
                            Dat is doctorsgeheim...
                            .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
                            There is no failure except in no longer trying

Comment

Originally posted by okidoki71 View Post
                              Dat is doctorsgeheim...
                              dus eigenlijk lul je maar wat?

Comment

Volgens mij is het punt dat okidoki wil maken dat het enige dat je uit je eigen scan kan concluderen is dat je zelf een hoge botdichtheid heb (aangenomen dat de dokter in kwestie geen lulkoek praat), maar niet dat je de hoogste botdichtheid hebt van iedereen hier op het forum, aangezien je van hen de botdichtheid niet weet.

Tenzij iedereen hier op dit forum bij dezelfde dokter een scan heeft gehad als jij en allemaal voordat jij de scan had (gezien de uitspraak dat je de hoogste botdichtheid had die de dokter ooit had gezien en wederom aangenomen dat hij geen lulkoek praat).
                                "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X