op je vuisten opdrukken

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Godverdomme is me huis ingezakt omdat ik die achterlijke onzin ook nog ging uitproberen...

Comment

Niet te geloven zeg. 1 stomme bump van een nieuwkomer... en 4 pagina's gelul erover.

Dan kan ik natuurlijk niet achterblijven :P

Waar heb je een idxa scan laten doen Bilo? En hoeveel kost dat?
      Fear is the mind killer

Comment

Originally posted by Fitness-maniak View Post
        Godverdomme is me huis ingezakt omdat ik die achterlijke onzin ook nog ging uitproberen...
        Had je maar niet aan die mariniersdagen mee moeten doen :S
        Veelste sterk geworden jonge
        Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Volgens mij is het punt dat okidoki wil maken dat het enige dat je uit je eigen scan kan concluderen is dat je zelf een hoge botdichtheid heb (aangenomen dat de dokter in kwestie geen lulkoek praat), maar niet dat je de hoogste botdichtheid hebt van iedereen hier op het forum, aangezien je van hen de botdichtheid niet weet.

Tenzij iedereen hier op dit forum bij dezelfde dokter een scan heeft gehad als jij en allemaal voordat jij de scan had (gezien de uitspraak dat je de hoogste botdichtheid had die de dokter ooit had gezien en wederom aangenomen dat hij geen lulkoek praat).
          "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Pinada View Post
            Volgens mij is het punt dat okidoki wil maken dat het enige dat je uit je eigen scan kan concluderen is dat je zelf een hoge botdichtheid heb (aangenomen dat de dokter in kwestie geen lulkoek praat), maar niet dat je de hoogste botdichtheid hebt van iedereen hier op het forum, aangezien je van hen de botdichtheid niet weet.

Tenzij iedereen hier op dit forum bij dezelfde dokter een scan heeft gehad als jij en allemaal voordat jij de scan had (gezien de uitspraak dat je de hoogste botdichtheid had die de dokter ooit had gezien en wederom aangenomen dat hij geen lulkoek praat).

Ahh ok. Dan is het goed dat je okidoki even aanvult. Want toen hij zei "..diezelfde doctor zei dat trouwens ook tegen mij over mijn botdichtheid..", dacht ik dat hij bedoelde dat hij dezelfde dokter als ik heeft gehad en dat die dokter tegen hem ook datzelfde over de botdichtheid zei.

You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

@iedereen die dit leest

Ik heb nooit gezegd definitief van het forum af te gaan, maar dat altijd gezien als " weg bij dit of topic ". Ik heb geen zin om me af te laten zeiken, daar kom ik niet voor op een forum. Maar hier zijn mensen waar ik af en toe contact mee wil hebben, hier op dit forum.
              Hier zit veel kennis over voeding en lichaam en leer daar regelmatig van door gewoon te lezen. Af en toe bemoei ik me met een discussie als ik me daartoe geroepen voel.

Ik doe wat ik wil, wanneer ik wil en hoe ik het wil. Het kan me niet schelen wat mensen daarvan vinden. We kennen elkaar niet persoonlijk dus weten we geen reet van elkaar.

Jammer dat een forum een plaats is om elkaar te beledigen. Maar ik ben altijd in voor een flinke rel. Ik kan de adenaline prachtig toepassen in mijn Taekwondo. Hoe meer tegengas ik krijg van wie dan ook hoe beter ik presteer.
              beeeeeeeeeeeeeps

Comment

Fijn voor je. Kunnen we met een gerust hart weer slapen nu jij je ongenoegen hier hebt opgeschreven.

Is denk ik een voorzet voor een rel.

Just kidding
                ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by Ashley View Post
                  Fijn voor je. Kunnen we met een gerust hart weer slapen nu jij je ongenoegen hier hebt opgeschreven.

Is denk ik een voorzet voor een rel.
                  gewoon op ignore zetten. hoef je het meeste van dat aandachtstrekkerij niet te lezen.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                    gewoon op ignore zetten. hoef je het meeste van dat aandachtstrekkerij niet te lezen.
                    Nee maar daar hebben we de geestelijk vader der bosmongolen mister Falstyr himself. Ik dacht al wanneer hap je weer eens.

Nu hoef ik alleen nog maar te lezen wie er dit keer allemaal in je kont kruipen, zullen wel weer dezelfde losers zijn als anders. Entertain me maar
                    beeeeeeeeeeeeeps

Comment

@beeps
                      jij gedraagt je anders behoorlijk achterlijk. wat je zegt slaat nergens op. eerst zeg je dat je hier komt voor de goede info, waar falstyr ook zijn bijdrage aan geleverd heeft, en vervolgens noem je hem een achterlijke bosmongool. verder zeg je dat je het jammer vindt dat er beledegingen op het forum zijn, vervolgens doe je het zelf, ook nog eens ongegrond, aangezien falstyr een bonk kennis is. en nee dit is geen kontenkruipen. dit is erkenning van de waarheid, als dit er niet was, zou niks een reet voorstellen.
                      dus wie is er nou dom? jij spreekt jezelf tegen, keer na keer. dat vind ik de essentie van domheid.
                      en ik heb nooit wat gezegd over plankjes doorslaan, want dat slaat nergens op...

ik snap niet waarom kids zoals jij zulke debiele topics en reacties posten, mensen ergeren zich er alleen maar aan. en niet dat je als een normaal mens inziet en toegeeft dat je fout zat, nee, je blijft bekrompen aan je gedachtengang vasthouden, die toch al niet klopt, en zegt dat niet jij maar de rest van de wereld fout zit.

samengevat; doe normaal, kom je veel verder mee, dan met de attitude die je nu hebt.

Comment

Originally posted by Straatvechter View Post
                        @beeps
                        jij gedraagt je anders behoorlijk achterlijk. wat je zegt slaat nergens op. eerst zeg je dat je hier komt voor de goede info, waar falstyr ook zijn bijdrage aan geleverd heeft, en vervolgens noem je hem een achterlijke bosmongool. verder zeg je dat je het jammer vindt dat er beledegingen op het forum zijn, vervolgens doe je het zelf, ook nog eens ongegrond, aangezien falstyr een bonk kennis is. en nee dit is geen kontenkruipen. dit is erkenning van de waarheid, als dit er niet was, zou niks een reet voorstellen.
                        dus wie is er nou dom? jij spreekt jezelf tegen, keer na keer. dat vind ik de essentie van domheid.
                        en ik heb nooit wat gezegd over plankjes doorslaan, want dat slaat nergens op...

ik snap niet waarom kids zoals jij zulke debiele topics en reacties posten, mensen ergeren zich er alleen maar aan. en niet dat je als een normaal mens inziet en toegeeft dat je fout zat, nee, je blijft bekrompen aan je gedachtengang vasthouden, die toch al niet klopt, en zegt dat niet jij maar de rest van de wereld fout zit.

samengevat; doe normaal, kom je veel verder mee, dan met de attitude die je nu hebt.
                        Ten eerste ben ik geen kind meer maar een vrouw van 38. Ik heb het al gemaakt in het leven, kan jij dat ook al zeggen ?
                        Ten tweede hadden we het over opdrukken op je knokkels en de zin of onzin van een dergelijke training. Omdat ik ervaring heb met opdrukken op die manier ( kan jij dat wel zeggen ? )maakte ik de opmerking dat het mede daarvoor gebruikt wordt.
                        Ten derde heb ik ooit eens beleefd gevraagd of het mogelijk was dat Falstyr woorden achterwege kan laten die vrouw onvriendelijk zijn. Het woord bosmongool was mij totaal onbekend tot Falstyr daar mee kwam. Sindsdien is hij in mijn ogen de geestelijk vader. Over zijn gebrek aan kennis heb je mij nooit horen klagen.
                        Ten vierde heb ik hier niets anders gedaan dan mensen oprecht een advies te geven daar waar ik dacht iets toe te kunnen voegen. Ik heb nooit beweerd alwetend te zijn.

Inmiddels voel ik niet meer de behoefte me beleefd op te stellen, want ik wordt toch wel uitgescholden. Ik doe in wezen nu net als jullie, grappig dus om de term kinderachtig voorbij te zien komen. Ik voel me voor het eerst in jaren weer een puber dankzij jullie.

oh en achterlijk heb ik Falstyr nooit genoemd, dat zijn jouw woorden
                        beeeeeeeeeeeeeps

Comment

Originally posted by Beeps View Post
                          @iedereen die dit leest

Ik heb nooit gezegd definitief van het forum af te gaan, maar dat altijd gezien als " weg bij dit of topic ". Ik heb geen zin om me af te laten zeiken, daar kom ik niet voor op een forum. Maar hier zijn mensen waar ik af en toe contact mee wil hebben, hier op dit forum.
                          Hier zit veel kennis over voeding en lichaam en leer daar regelmatig van door gewoon te lezen. Af en toe bemoei ik me met een discussie als ik me daartoe geroepen voel.

Ik doe wat ik wil, wanneer ik wil en hoe ik het wil. Het kan me niet schelen wat mensen daarvan vinden. We kennen elkaar niet persoonlijk dus weten we geen reet van elkaar.

Jammer dat een forum een plaats is om elkaar te beledigen. Maar ik ben altijd in voor een flinke rel. Ik kan de adenaline prachtig toepassen in mijn Taekwondo. Hoe meer tegengas ik krijg van wie dan ook hoe beter ik presteer.
                          vanwaar ineens dit bericht Beeps? of heb ik wat gemist?

Comment

Originally posted by The Phoenix View Post
                            vanwaar ineens dit bericht Beeps? of heb ik wat gemist?

ja je moet wel op blijven letten natuurlijk
                            beeeeeeeeeeeeeps

Comment

Originally posted by Beeps View Post
                              ja je moet wel op blijven letten natuurlijk
                              Ja ik weet hoe je in dit forum staat met de daarbij horende omstandigheden maar ik kan het ff niet plaatste vanwaar die reactie!

Comment

het enige wat jij kunt doen is met je vingertje wijzen. maar niet de schuld bij jezelf zoeken die duidelijk bij jou ligt. je doet net alsof jouw 38 jaren beter zijn als mijn 22 jaren terwijl jij heel onverstandig overkomt. niemand zit te wachten op opmerking over plankjes doorslaan... ga je ook nog punten maken, je lijkt echt net een kiddie... 38 jaar ... maar nog steeds geestelijk niet volgroeid. ga je weer zeggen dat jouw gedrag onze schuld is. denk hier eens over na, klopt toch niks van. ik zou als ik jouw was echt maar eens gaan nadenken over hoe jouw gedachtegang is en waar die niet geevolueerd is met je leeftijd want je bent duidelijk ergens blijven hangen als je de hele tijd je gelijk wil halen terwijl je dat niet hebt. of je heb een gedragsstoornis, of een heel laag iq, en kom niet weer met een debiele reactie, want het is een grote hoop bullshit wat jij verkondigt. je presenteert je als klein kindje, en dan zeggen dat je een vrouw van 38 bent die het in het leven gemaakt heeft. maar ondertussen loop je te discussieren met mij? beetje tegenstrijdig weer. en ik heb zeker recht van spreken wat vechten betreft, niet voor niets de naam straatvechter slimme, heb meer keren gevochten als jij levensjaren hebt. en in welke context, en willens of onwillend, dat doet er niet toe, dat is mijn leven en daar heb jij niks mee te maken. ik zou als ik jou was serieus wat gaan doen met jezelf want je bent belachelijk.

doei!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X