Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
het enige wat jij kunt doen is met je vingertje wijzen. maar niet de schuld bij jezelf zoeken die duidelijk bij jou ligt. je doet net alsof jouw 38 jaren beter zijn als mijn 22 jaren terwijl jij heel onverstandig overkomt. niemand zit te wachten op opmerking over plankjes doorslaan... ga je ook nog punten maken, je lijkt echt net een kiddie... 38 jaar ... maar nog steeds geestelijk niet volgroeid. ga je weer zeggen dat jouw gedrag onze schuld is. denk hier eens over na, klopt toch niks van. ik zou als ik jouw was echt maar eens gaan nadenken over hoe jouw gedachtegang is en waar die niet geevolueerd is met je leeftijd want je bent duidelijk ergens blijven hangen als je de hele tijd je gelijk wil halen terwijl je dat niet hebt. of je heb een gedragsstoornis, of een heel laag iq, en kom niet weer met een debiele reactie, want het is een grote hoop bullshit wat jij verkondigt. je presenteert je als klein kindje, en dan zeggen dat je een vrouw van 38 bent die het in het leven gemaakt heeft. maar ondertussen loop je te discussieren met mij? beetje tegenstrijdig weer. en ik heb zeker recht van spreken wat vechten betreft, niet voor niets de naam straatvechter slimme, heb meer keren gevochten als jij levensjaren hebt. en in welke context, en willens of onwillend, dat doet er niet toe, dat is mijn leven en daar heb jij niks mee te maken. ik zou als ik jou was serieus wat gaan doen met jezelf want je bent belachelijk.
doei!
Wie discussieert nou met wie dan. Je komt belabberd uit je woorden en roept maar wat. En ja mijn 38 is meer dan jouw 22. Toen jij nog in de luiers lag zat ik al op school. Volgens mij ben je jaloers dat ik goed ben in vechtsport.
Ten derde heb ik ooit eens beleefd gevraagd of het mogelijk was dat Falstyr woorden achterwege kan laten die vrouw onvriendelijk zijn.
Rofl hoe hypocriet kun je zijn. Die prive berichtjes van je stonden vol met dreigementen. Je mag dan 38 zijn, maar je gedraagt je nog steeds als een 12 jarige aandachtshoer die keer op keer mijn standpunten wat betreft vrouwen onderbouwd.
Die spirituele guru's waar jij jezelf onder schaart doen aan introspectie en zelf ontwikkeling. Jij draait nog steeds dezelfde gebroken plaat als een jaar terug. Komedie ten top dit
No offence beeps, maar ik kan falstyr geen ongelijk geven met zijn mening over vrouwen.
Hoe komt het dat vrouwen vroeger geen stemrecht hadden (ook niet in NL) ?
Waarom moesten vrouwen vroeger alle rotzooi opruimen en iedereen verzorgen?
Waarom zijn vrouwen bij het Korps Mariniers niet toegestaan ? (ja fysiek halen jullie het wel, maar het mag wettenlijk niet.)
Ik weet niet waarom vrouwen van vroeger af ''het mindere geslacht'' waren, maar dat is nou eenmaal zo geweest.
Als falstyr dat zo ook zo ziet vind ik daar niks vreemds aan, het is namenlijk nog in genoeg landen zo.
Ik ben bij het topic Jailbait gaan kijken en ben daar afbeeldingen tegen gekomen van minderjarige meisjes. Ik voel me niet comfortabel op een forum waar dit gedeeld wordt. Ik heb dan ook besloten om mij terug te trekken van dit forum.
Het ga jullie goed,
Beeps
?
Veel plezier hier. maar houd je achterlijke verhalen over plankjes doorslaan maar bij jezelf.
Fm, je wilt toch geen billenkoek, he?? *stroopt mouwen vast op*
En niet voor het een of ander en no offense naar wie dan ook, maar ik had toen ik hier net kwam ook mijn buik nogal vol van Falstyr en zijn vrouw onvriendelijkheid, maar na een paar gesprekjes ben ik anders over hem gaan denken. Ik vind hem best tof, en in elk geval goud eerlijk in zijn meningen en daar hou ik dan wel weer van eigenlijk. En hij wil je altijd helpen als je wat vraagt.
"Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
No offence beeps, maar ik kan falstyr geen ongelijk geven met zijn mening over vrouwen.
Hoe komt het dat vrouwen vroeger geen stemrecht hadden (ook niet in NL) ?
Waarom moesten vrouwen vroeger alle rotzooi opruimen en iedereen verzorgen?
Waarom zijn vrouwen bij het Korps Mariniers niet toegestaan ? (ja fysiek halen jullie het wel, maar het mag wettenlijk niet.)
Ik weet niet waarom vrouwen van vroeger af ''het mindere geslacht'' waren, maar dat is nou eenmaal zo geweest.
Als falstyr dat zo ook zo ziet vind ik daar niks vreemds aan, het is namenlijk nog in genoeg landen zo.
Das niet helemaal zoals ik het zie eigenlijk.
Vrouwen worden al eeuwen lang gedemoniseert door allerlei propagandische verhalen. Begon bij de sjamanen, wat recenter adam/eva/lillith, in allerlei mythologien denk aan Heraclus en Hera, Doos van Pandora (eigenlijk is Pandora zelf gewoon een domme doos), sprookjes met stiefmoeders en heksen. Ik ben voor een bepaalde hoeveelheid gelijkheid wat in veel gebieden doorgeslagen is en een enkel gebied nog achterloopt. Maar een hoop wijven zijn gewoon enorm dom, irritant, kinderlijk, naief en daar kun je niks aan doen.
Wie discussieert nou met wie dan. Je komt belabberd uit je woorden en roept maar wat. En ja mijn 38 is meer dan jouw 22. Toen jij nog in de luiers lag zat ik al op school. Volgens mij ben je jaloers dat ik goed ben in vechtsport.
Zo ik ga nog een paar plankjes doorslaan
jij bent toch echt degene die iedereen op de kast jaagt hier. en omdat je eerder geboren bent als mij, en dus ouder, ben je meer? waar komt die belachelijke redenering vandaan? denk dat jij veel van mij kunt leren als ik jouw gedachtengang zie. iets wat ik wel heb is respect voor anderen en hun mening en jij niet. vindt jou maar een raar wijf. dat je op die leeftijd nog zo kinderlijk bent. net wat falstyr zegt je bent een echte aandachthoer.
bewijst wel weer dat laatste zinnetje over je debiele plankjes. je moet niet denken dat je goed in sport bent omdat je een plankje kan doorslaan, raar mokkel dat je bent. denkt dat iedereen op dit forum dat kan. en ja ik zal echt jaloers zijn op een wijf van 38... upload je foto maar, dan kan ik lachen om jouw wrakkige lichaam. en school is geen maatstaaf voor levenservaring raar wijf dat je bent.
serieus, vage wijven als jou heeft dit forum niks aan. alleen maar stoken. rot alsjeblieft op. heb wel even kunnen lachen, dat dan weer wel.
Wij doen enkel pushups met gebalde vuisten in de training, ik raad je aan als je geen gevecht sport doet het niet te doen. Met verschillinde KT oefeningen heb je soms wat last van de polsen, als je de dag ervoor op die manier push ups gedaan hebt.
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment