Bredere armen.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

dikke armen

Originally posted by GeneralIx View Post
    True, ik bedoelde maar te zeggen dat isolatie aanvulling is op je compounds en niet omgekeerd.
    hee kerel,alles goed.
    ja klopt je moet ook alles trainen,maar denk zelf dat het meerendeels ook aan de genetische kant licht,heb zelf ook problemen gehad met de tricept maar daar tegenover heb ik heele goede bicep. voor dikke armen zeer zwaar trainen weinig sets weinig herhlingen.
    heel zwaar trainen,niet voor de pomp gaan.
    allen basis oefiningen,geen maschines wat de meeste doen.

Comment

Originally posted by farang View Post
      hee kerel,alles goed.
      ja klopt je moet ook alles trainen,maar denk zelf dat het meerendeels ook aan de genetische kant licht,heb zelf ook problemen gehad met de tricept maar daar tegenover heb ik heele goede bicep. voor dikke armen zeer zwaar trainen weinig sets weinig herhlingen.
      heel zwaar trainen,niet voor de pomp gaan.
      allen basis oefiningen,geen maschines wat de meeste doen.
      Ja alles is goed. Verder ben ik ook voorstander van veel meer vrije gewichten, beter voor je balans en minimaal hetzelfde stimulatieniveau van je spieren. Zou dus als het mogelijk is altijd gaan voor de losse gewichten.
      Uiteraard zijn bepaalde dingen genetisch, maar ik ken nog niemand die sneller is groot geworden met iso's dan met compounds. Ik wil niet zeggen dat ik veel mensen ken hoor, maar ik geloof niet dat je met iso's in de buurt komt van compounds.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Isolatieoefoeningen zijn leuk als je weinig lichaamsvet hebt. Dan trek je de strepen in je spieren en zorg je voor een klein beetje locale groei..maar veel is dat niet. Je zou elke training zeker per spiergroep 2 compounds moeten doen en maar 1 of echt hooguit 2 isolatieoefeningen (eventueel voor de pomp op het eind). Samengestelde oefeningen maken je groot.
        Geniet, en drink met maten!

Comment

compound borst: bench press en dumbell press
          compound biceps:????
          compound triceps: dippen, en Close-grip Bench Press
          compound schouders: neck press

weten jullie nog enkele compounds voor de biceps en nog ene voor de schouder...

Comment

Originally posted by cojones View Post
            compound borst: bench press en dumbell press
            compound biceps:????
            compound triceps: dippen, en Close-grip Bench Press
            compound schouders: neck press

weten jullie nog enkele compounds voor de biceps en nog ene voor de schouder...
            Biceps: chins en rows.
            Schouders (voor/zijkant): military press, neck press.
            Schouders (achterkant): rows.
            Schouders (midden): geen idee.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
              Biceps: chins en rows.
              Schouders (voor/zijkant): military press, neck press.
              Schouders (achterkant): rows.
              Schouders (midden): geen idee.
              the rows zijn toch ook voor de rug he?

Comment

Originally posted by cojones View Post
                the rows zijn toch ook voor de rug he?
                Ja, vandaar dat achterkant schouders meestal wordt getraind op rugdag.

sigpic

Comment

Loodzware shoulder shrugs is ook iets wat ik liefst op een rugdag afwerk. Op de een of andere manier vind ik het ook meer in dat schema passen als op dagen dat ik shoulder press doe.
                  Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                    Loodzware shoulder shrugs is ook iets wat ik liefst op een rugdag afwerk. Op de een of andere manier vind ik het ook meer in dat schema passen als op dagen dat ik shoulder press doe.
                    Logisch, trapezius word belast bij rugoefeningen.
                    As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
                    Geloof niets, Probeer alles!1 Tessalonicenzen 5:21
                    Rust zach Tijl, we zullen je missen :'(

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X