Buikspieren thuis trainen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

ja had het wel gezien hoor. Maar ik heb ooit ergens gelezen dat hardlopers die hun buikspieren vaak nooit trainen, toch zichbare buikspieren hebben omdat ze zo laag in hun vet zitten.

Comment

Daarom hebben ook de meeste ecto's meestal een 6-pack zonder ooit een sit up te hebben gedaan... (in het geval van mijn broer toch...)

Comment

ik train ze liever een beetje dat ik iets hoger in mn vet kan blijven en toch nog zichtbare buikspieren hebben.

Comment

hoelaag moet je in vetpercentage zitten om ze te kunenn zien en als je nu nog niet je buikspieren ziet komt dat dan dat je te hoog in vetpercentage zit. Ik heb nog een vraag als ik mijn buik beetje inhoud zie je wel al wat strepen van mijn buikspieren betekent dit dat als ik ze goed ga trainen let op me voeding dat ik dan een six pack kan kweken

Comment

Zoals eerder gezegd iedereen heeft een sixpack alleen het vet moet er vanaf om het te zien.

Comment

maar als je ze nu al licht ziet als je je buik inhoud betekent dat dan dat je te hoog in je vetpercentage zit want als ik normaal me buik houd dan zie je ze niet echt

Comment

Originally posted by 023- View Post
                maar als je ze nu al licht ziet als je je buik inhoud betekent dat dan dat je te hoog in je vetpercentage zit want als ik normaal me buik houd dan zie je ze niet echt
                Ja teveel VET

Comment

als ik mn buik intrek zie ik mn buikspieren er totaal niet doorkomen?

terwijl als ik mn buik volledig laat los hangen dan opspan zie je al wel 'iets'

Comment

als je hem laat hangen trekt het vet weg van je bovenmste abs en als je hem intrekt trek je vet plus spieren naar achter.

Comment

Bij de meeste mannen worden de buikspieren pas zichtbaar onder de 12% Sommige mannen hebben geluk (ik dus) dat de buikspieren vanaf 15% al zichtbaar zijn. Hoe verder je in BF zakt hoe beter je spierdefinitie zichtbaar is.
                      Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by paviri
                        Kijk hier voor tip and tools >>
                        <A HREF=”http://www.thuisbuikspierentrainen.nl”>Thuis Buikspieren Trainen</A>

Vooral onder sectie Oefeningen!
                        Het had bij mij ook erg geholpen

Greetz, Vince
                        Nee dank je.
                        keep the focus going!

Comment

Eihj thnx man.

Ik weet niet waar je dit topic hebt opgegraven maar het is al flink oud..
                          Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X