buikspieren

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• buikspieren

hallo ik wil ik mijn buikspieren gaan trainen maar op mijn buik zit nog laagje vet dat moet eraf ik wil dit gaan doen door middel van hardlopen en fietsen maar hoe weet ik nu of ik mijn vet aan het weg trainen ben of dat ik alleen spieren aan het trainen ben

Ik doe maar een wilde suggestie hoor, maar wellicht je vvm bepalen en kijken hoe die veranderd?
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

buikspieren

wat is je vvm en wat heeft dat vor nut als je dat gaat verlagen

Comment

Als je een lage Vet Vrije Massa hebt komen je spieren er door en dus zichtbaarder. Als je boven een bepaald vet% zit heb je grote kans dat je geen spieren ziet die je wilt zien.

Comment

Even een verbeteringetje aan het adres van Falstyr. Als je een lager vetpercentage hebt (geen lagere vvm), dan zul je je spieren beter zien. Een manier om te kijken of je je spieren niet opstookt is te kijken naar je vet vrije massa. Als je altijd meet op hetzelfde moment (liefst in de ochtend voor je ontbijt, na de plee) en je vvm daalt (trendmatig, een dag zegt natuurlijk niks) zit je spiermassa op te stoken. Daalt alleen je vetpercentage ben je goed bezig.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

opmeten

en hoe meetj e dat s'ochtends op

Comment

Weegschaal kopen met tanitafuncties. Of gewoon bij de sportschool altijd op dezelfde tijd meten.

sigpic

Comment

vraag uit eigenbelang: waar verkopen ze die weegschalen?
                Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X