6-pack

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

een six pack die er zo net begint door te komen kan ook mooi zijn, en dan zie je het assymetrische niet.

ik denk zelf wel dat ik een relatief symmetrische heb dus dan is het natuurlijk wel makkelijk praten

Comment

Originally posted by allo View Post
      kan je het niet eens een beetje tegengaan?
      want dat is toch lelijk? kan ik dan niet net zo goed geen six pack nemen?
      Je kunt er echt niks tegen doen. Waarom zou je? Sixpack is altijd beter dan een barrel.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Dus als ik dit allemaal goed lees moet BF% laag liggen voor dat je de buikspieren ziet maar kan iemand mij vertellen hoe droog bf% moet zijn voordat je ze ziet?
        OLDENZAAL . . . . . !

Comment

9,8% Precies of lager volgens meneer Poliquin. Maar zoals Genjuro al eens zei, het stukje druipt van het sarcasme.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

als je een mooie blokjes buik wilt, dan moet je nog wel ff trainen. Misschien moet je er wel een beetje cardio bij doen.En goed je buikspieren trainen. Maar het komt niet van de een op andere dag, je bent er wel een poosje druk mee.Ik ben er nu ook al een jaar mee bezig

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
              9,8% Precies of lager volgens meneer Poliquin. Maar zoals Genjuro al eens zei, het stukje druipt van het sarcasme.

Valt niet te zeggen. Is genetisch bepaald. Al is 9,8% op zich wel een goede richtlijn maar ik ken gasten bij wie je ze op 18% nog steeds ziet. En ik ken magere mensen waarbij je ze nog steeds maar heel lichtjes ziet.

Comment

Originally posted by el oso View Post
                Valt niet te zeggen. Is genetisch bepaald. Al is 9,8% op zich wel een goede richtlijn maar ik ken gasten bij wie je ze op 18% nog steeds ziet. En ik ken magere mensen waarbij je ze nog steeds maar heel lichtjes ziet.
                Weet ik. Vandaar ook de sidenote dat het stukje van mr Poliquin druipt van het sarcasme.

sigpic

Comment

Wat ze al zeggen.
                  Eerst zorgen dat je BF laag is. sowieso onder de 8%
                  Makkelijkst om dat te doen is om de dag een kleine afstand te gaan rennen.
                  En voor de rest maar 2 keer per week je buik trainen.
                  Maar dan wel echt lang en goed.
                  Zo heb ik er 8 blokken uit weten te slepen

Succes

Comment

Ik sta nog net niet op 15% momenteel maar ze beginnen al langzaam weer door te komen. Vanaf 13% zijn ze bij mij al heel duidelijk te zien. Ik prijs me daar erg gelukkig bij omdat ik daarom het winterseizoen me niet zo druk hoef te maken om mijn vetpercentage. Ik kan het rustig naar 22% laten oplopen als ik zou willen. In de zomer sta ik weer droog zat voor mijn doen.
                    Anderen hebben weer de pech dat ze nooit echt goed kunnen bulken omdat ze altijd onder de 12% moeten blijven om hun buikspieren te blijven zien.
                    Het is zo persoonlijk allemaal.
                    Geniet, en drink met maten!

Comment

9,8%. Ik zat bij mijn afgelopen meting op exact 10% maar zichtbaar waren ze wel. Gewoon geleidelijk training opbouwen en geleidelijk BF afbouwen en geeft het eventjes de tijd. En goed rusten natuurlijk.
                      “Dareka no sei ni shite wa nigekakure shiteru hibi ate ni naranai wa"

Comment

Poliquin's opmerking was dat je bij 9.8% bij iedereen het ziet. Maar er zijn mensen die gewoon meer massa dragen op die plek en dan zijn ze ook zichtbaar bij 14-16%. 18% vind ik erg hoog gegrepen wat dat betreft.

Comment

Originally posted by Jack1986 View Post
                          Wat ze al zeggen.
                          Eerst zorgen dat je BF laag is. sowieso onder de 8%
                          Makkelijkst om dat te doen is om de dag een kleine afstand te gaan rennen.
                          En voor de rest maar 2 keer per week je buik trainen.
                          Maar dan wel echt lang en goed.
                          Zo heb ik er 8 blokken uit weten te slepen

Succes
                          Om maar even mee te doen aan deze discussie:

Mijn BF ligt nu rond de 9% en alleen de bovenste zijn een beetje zichtbaar. (onderste zitten nog verborgen onder mijn bierlapje).
                          2x per week lang trainen is beter dan bijv. 3 á 4 keer per week? Bij ons bij de fitness hebben ze een groepsles van 15 min "Abs Attack" waar ik altijd aan mee doe. Dit is niet erg zwaar, vandaar dat ik daarna nog altijd zelf wat oefeningen doe. (bij fietsen voel ik het nog het meeste branden). Dat houdi n dat ik dus 3x per week ongeveer 20 minuten mijn buik train. Is dat lang genoeg?
                          "Nothing great was ever achieved without enthusiasm."

Comment

Als je een bierlapje hebt lijkt het me sterk dat je op 9% BF zit..

Comment

Originally posted by Gauner View Post
                              Als je een bierlapje hebt lijkt het me sterk dat je op 9% BF zit..
                              Ik heb mijn BF gemeten bij de fitness.

Je lengte en gewicht invoeren en dan op weegschaal staan en die rekent je BF uit door middel van elektroschokjes ofzo. Die voel je uiteraard niet, hehe. en er kwam bij beide keren + 9% uit... Maar dat bierbuikje begint al goed weg te gaan, was misschien wat overdreven om het er bij te zetten achteraf gezien ...
                              Last edited by Marcell; 28-04-2008, 20:47.
                              "Nothing great was ever achieved without enthusiasm."

Comment

hmm als ik mijn adem goed uitblaas en dan aanspan zie je ze goed zitten :P ben dan ook wel droog

maar idd volg de advies op van ieder hier voorafgaand, goed trainen laag bf, ennuh let zowiso op je voeding anders hebben die cardio sessies ook geen zin

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X