6-pack

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

6 pack is bij mij aardig duidelijk te zien... hoewel ik deze spiergroep nooit intensief train. Er zijn eigenlijk zat oefeningen waarbij je ook de buikspieren een heel klein beetje pakt.

Comment

Originally posted by Nex- View Post
      6 pack is bij mij aardig duidelijk te zien... hoewel ik deze spiergroep nooit intensief train. Er zijn eigenlijk zat oefeningen waarbij je ook de buikspieren een heel klein beetje pakt.
      Zoals Genjuro al eens citeerde van weer iemand anders: "abs are made in the kitchen".
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Snap de uitdrukking alleen niet echt... wat bedoelde hij er precies mee?

1: Voeding speelt een belangerijke rol?
        2: Ieder z'n eigen persoonlijkheid... gene?
        3: ???

Comment

Maar een ding: abs=laag bodyfat. Laag bodyfat=goed eten. Goed eten=kitchen.
          "Abs are made in the kitchen"=Voor buikspieren moet je goed eten.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

abs is idd 90% voeding en 10% training

Comment

Gelukkig maar. Train ze bijna niet zo graag als me biceps :P

Comment

90% voeding? Your kidding me? Dan moet ik maar eens meteen stoppen met bulken.

Comment

dan moet ik maar nog meer op mijn voeding letten:P en denk iets vaker chips laten liggen en maar een bak kwark eten

Comment

Die uitspraak is wel war trouwens
                    Ik doe zo goed als niets aan me buikspieren, soms 1x in een weekje wat oefeningen, maar houdt mijn bf ook laag door vele zwemmen.

Bij mij kan je ze goed zien ook, en zeker als ik ze aanspan.
                    Dus ik denk dat bij buikspieren het meer op vetpercentage aan komt dan op goede buikspier training.

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                      Maar een ding: abs=laag bodyfat. Laag bodyfat=goed eten. Goed eten=kitchen.
                      "Abs are made in the kitchen"=Voor buikspieren moet je goed eten.
                      Hoe bedoel je "goed eten" dan precies?

Goed eten in de zin van veel of goed in de zin van gezond?

Ik eet redelijk gezond (genoeg fruit en groente per dag, z.g.a. geen snacks en als ik toch honger heb pak ik een paar bruine boterhammen)...
                      "Nothing great was ever achieved without enthusiasm."

Comment

Goed eten om abs te krijgen is mijns inziens dit: onder behoefte en hoog eiwit, redelijk hoog vet, weinig kh.

sigpic

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X