Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik kan nog volgen dat je dan af en toe op 2x per week borst komt:
ma: borst
di: rust
woe: rug
do: rust
vrij: benen
za: rust
zo: borst
Heel grof geschetst, maar hoe je met een split aan 3x per week borst komt is me een raadsel.
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
Ik kan nog volgen dat je dan af en toe op 2x per week borst komt:
ma: borst
di: rust
woe: rug
do: rust
vrij: benen
za: rust
zo: borst
Heel grof geschetst, maar hoe je met een split aan 3x per week borst komt is me een raadsel.
ma - benen
di - borst/triceps
wo - rug/bicep
do - benen
vr - borst/triceps
ma - rug/biceps
di - benen
wo - borst/triceps
do - rug/biceps
vr - benen
ma - borst/triceps
di - rug/biceps
wo - benen
do - borst/triceps
vr - rug/biceps
3x in de week? Dan spreken we over een full body?Niet?
Als gevorderde 3x per week eenzelfde spiergroep trainen dan zal de intensiteit wel zéér matig zijn,dus heb je er geen baat bij.
3x in de week? Dan spreken we over een full body?Niet?
Als gevorderde 3x per week eenzelfde spiergroep trainen dan zal de intensiteit wel zéér matig zijn,dus heb je er geen baat bij.
grtz
Niet waar. Elk lichaam is anders en reageert anders. Zijn een hoop mensen die goed gaan op fullbody, beter dan op een split bijvoorbeeld. Zit nu zelf op hst (is een fullbody variant) en ben nu 5kg aangekomen in 6 weken.
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
XML data may be considered one of the advances or innovations emanating from advancements in GPS tracking software. GPS tracking software presented its...
Comments are very important part of any content shared on social media. It allows users to engage with your content and share their views and also helps...
Comment