Beste,
De reden waarom ik dit bericht post is vrij simpel.
Ik zit met enkele vragen en zou hier graag een oplossing voor willen... Maar ik zal eerst beknopt het verhaal vertellen zodat jullie de situatie kunnen begrijpen.
Ik doorloop het laatste jaar in het middelbaar onderwijs, en ben 18 jaar. Onlangs begon een vriend van me voor een weddeschap met powertraining hij was hier constant over aant pochen, zodat ik met een andere vriend een andere weddeschap sloot, om hem zogezegd te concureren. Mijn weddeschap bestaat eruit om mezelf (75kg) op te trekken aan 1 arm en dit 20 maal tegen 1juli.
Ik aanvaardde deze weddeschap, maar begon me toch enkele vragen te stellen.
Ten eerste: Is dit wel mogelijk voor een persoon die (zonder stoefen, wel gespierd en atletisch gebouwd is (dit door het zware werk op de boerderij))
ten tweede: kan dit lukken binnen de 4maanden die me nog resten?
ten derde: Hoe train ik dan het beste?
Als jullie me zouden kunnen helpen!?
Alvast bedankt,
mvg, Jack
(reacties zijn uiteraard meer dan welkom!)
De reden waarom ik dit bericht post is vrij simpel.
Ik zit met enkele vragen en zou hier graag een oplossing voor willen... Maar ik zal eerst beknopt het verhaal vertellen zodat jullie de situatie kunnen begrijpen.
Ik doorloop het laatste jaar in het middelbaar onderwijs, en ben 18 jaar. Onlangs begon een vriend van me voor een weddeschap met powertraining hij was hier constant over aant pochen, zodat ik met een andere vriend een andere weddeschap sloot, om hem zogezegd te concureren. Mijn weddeschap bestaat eruit om mezelf (75kg) op te trekken aan 1 arm en dit 20 maal tegen 1juli.
Ik aanvaardde deze weddeschap, maar begon me toch enkele vragen te stellen.
Ten eerste: Is dit wel mogelijk voor een persoon die (zonder stoefen, wel gespierd en atletisch gebouwd is (dit door het zware werk op de boerderij))
ten tweede: kan dit lukken binnen de 4maanden die me nog resten?
ten derde: Hoe train ik dan het beste?
Als jullie me zouden kunnen helpen!?
Alvast bedankt,
mvg, Jack
(reacties zijn uiteraard meer dan welkom!)
Comment