Wat is je max met de arnold press?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Eerst draaien, dan strekken; althans dat doe ik.

De dumbells gaan bij ons tot 60 kg. Is wel nodig ook :-). (zagen doe ik bv met 30-40-50-60)
    Je de hele week de pleuris trainen/eten om je niet zo schuldig te voelen over het weekend.

Comment

oke dat is wel lekker dan. ik sprak laatst zon jamaicaan in de sportschool waar ik nu zit, hij was net overgestapt van een andere sportschool en daar zat hij gewoon 15-20 reps te roeien met 80 kg
      22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Originally posted by Magnus-M View Post
        Eerst draaien, dan strekken; althans dat doe ik.

De dumbells gaan bij ons tot 60 kg. Is wel nodig ook :-). (zagen doe ik bv met 30-40-50-60)
        Da's gruwelijk man! Ik zaag zelf met 16-20-30-40. Bij ons gaan de dumbells dan ook maar tot 40 kg.
        Geniet, en drink met maten!

Comment

Bij ons tot 56KG. Daar kan ik nog netjes zes keer mee zagen

Comment

heb geen idee, zal neit zo veel zijn doe hem sinds een week of 3, maar dan in een combinatie oefening, ik zit doe dumbel extension en dan arnold press.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
              Nee want het is een onnatuurlijke beweging. Voor de schouders kun je beter losse schouderoefeningen pakken. Voor- en achterkoppen pak je met borst/rug oefeningen al dus met wat militairy press en side raises heb je de hele schouder gedaan.
              +1

Als je je schouders preventief wil trainen tegen blessures kun je rotator cuffs doen.

Comment

Fuck man..wat zou eigenlijk de zwaarste dumbell ter wereld wegen? En zou je daar nog mee kunnen trainen? Ik heb ooit dumbells van 80 kg gezien, en dat was al echt bruut vond ik. Zouden ze nog zwaarder gemaakt worden?

Comment

Ja. Was een kerel die wrist curlde met dumbells van 126kg. Stond stukje over op ergogenics.
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Ik zag laatst een filmpje op youtube van ronnie coleman hij had dumbells van 200lbs in de hand!!
                    Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

rond de 90 kg dus.

Comment

Yep!!
                        Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                          Ja. Was een kerel die wrist curlde met dumbells van 126kg. Stond stukje over op ergogenics.
                          Pardon?? En wie kan daar dan nog mee trainen? Bokito??

Comment

Hier het ergogenics artikeltje, en hier de link naar een krantenartikel over de man.
                            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X