Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
oke dat is wel lekker dan. ik sprak laatst zon jamaicaan in de sportschool waar ik nu zit, hij was net overgestapt van een andere sportschool en daar zat hij gewoon 15-20 reps te roeien met 80 kg
22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
heb geen idee, zal neit zo veel zijn doe hem sinds een week of 3, maar dan in een combinatie oefening, ik zit doe dumbel extension en dan arnold press.
Nee want het is een onnatuurlijke beweging. Voor de schouders kun je beter losse schouderoefeningen pakken. Voor- en achterkoppen pak je met borst/rug oefeningen al dus met wat militairy press en side raises heb je de hele schouder gedaan.
+1
Als je je schouders preventief wil trainen tegen blessures kun je rotator cuffs doen.
Fuck man..wat zou eigenlijk de zwaarste dumbell ter wereld wegen? En zou je daar nog mee kunnen trainen? Ik heb ooit dumbells van 80 kg gezien, en dat was al echt bruut vond ik. Zouden ze nog zwaarder gemaakt worden?
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment