spierpijn rust dagen????

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• spierpijn rust dagen????

spierpijn,borst enz hoeveel rust dagen heb je dan nodig.

hoeveel rust dagen,moet je erin voegen?
    als je veel spierpijn heb?,dus niet alleen borst,ik bedoel namelijk ook de rest van je spiergroepen

zoals borst tricips
    bicips onderarm benen blablabla enz

wie weet hier een anwoord op?

Ik neem geen rust voor spierpijn. Spierpijn train ik doorheen. Had een onderzoek gelezen waaruit bleek dat mensen die trainden met spierpijn net zo snel volledig herstelden als de mensen zonder.
    Als ik het gevoel heb dat mijn lichaam het niet aankan (futloosheid of iets dergelijks) dan komt er wel een rustdag.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

ik train om de dag, komt mij het beste uit vandaar
      Sometimes you need a second chance, because time wasn't ready for the first one

Comment

Zodra je traint warmt je lichaam op en verdwijnt de spierpijn. Training is juist het beste wat er is om de tijd dat je spierpijn hebt te verkorten!
        De versnelde bloedtoevoer levert voedingstoffen en voert afvalstoffen af naar en van je spieren. Sneller herstel dus.
        Geniet, en drink met maten!

Comment

spierpijn wijst op microtrauma! in het algemeen heeft het centraal zenuwstelsel 2' u nodig om van zware training te regenereren en de beproefde spieren zelf tussen de 48 en 96 u. Voor een natural gaat de no pain, no gain niet altijd letterlijk op! Het lichaam geeft signalen, luister en voorkom overtraining acuut of op langere termijn chronische blessures die tot drop out leiden! We zijn gedoemd om ons hele leven te bewegen, dus te trainen om spiermassa en conditie te handhaven, het principe use it or loose it! Als je over 20-30j nog wilt trainen moet je luisteren naar je lichaam. Leg dit in al je enhousiasme niet naast je neer; belive me; heb er teveel zien komen en gaan. Zeker als natural is het herstelvermogen de zwakke schakel, i know de motivatie zegt doe meer trainingen, meer oef, set en reps; maar wees slimmer 2 korte instensieve trainingen voor upperbody en benen volstaat. om af te sluiten even een opeb deur intrappen: intensiteit gaat voor volume; dus niet teveel aanmodderen, trainen, kort en zwaar met beperkte rust. Daarna rusten!!!! en goede voeding = 80% gespierde natural fysiek; ik heb gesproken. Jongens indien ik uit mijn nek klets, let me know

Comment

bedoel centraal zenuwstelsel 24u!! herstel; spieren zelf 48-96u!
            supercompensatie = spiergroei kan plaats vinden onmiddellijk na training tot 96 u na training als voeding en rust in orde zijn! jongens dit is basistrainingsleer

Comment

Is allemaal variabel. Hangt van je trainingsintensiteit en volume af hoeveel een spier en cns moeten herstellen. Las laatst nog een trainingsschema van Waterbury waarin je 10 dagen trainde (aan een stuk) en vijf dagen rustte erna (aan een stuk). Die workouts waren laag in volume en intensiteit, maar wel zeer frequent. Wat ik probeer te zeggen is dat ook het herstel van het cns afhangt van de training.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Het lichaam is een machine die zich aanpast aan hetgeen wat wij doen in het dagelijks leven. Trainen dus. Hoe we trainen bepaald uiteindelijk hoe we moeten eten en ook met welke frequentie we rust moeten nemen.
                Allemaal afhankelijk van de gestelde doelen dus. Ik ben het dus met jullie beiden eens.
                Geniet, en drink met maten!

Comment

Trainen met lichte spierpijn kan in sommige gevallen zelfs voor een hogere hypertrophie zorgen. Ik train er altijd gewoon doorheen tenzij het echt heel erg is.

Comment

ik kan er wel wat mee

ik weet wel wanneer ik kan door gaan met spierpijn ,4 dagen is ruim voeldoende rust? ik dacht zelf aan 3 dagen,en dan weer dezelfde spiergroep trainen,of ik moet zoveel spierpijn hebben ,dat ik toch een dagje langer uitstel weinig reps? en dat met veel gewicht aanpakken.een voorbeeld zoals borst, 8 reps 8 reps 6 reps 4 reps is dat zo goed?
                    ik zie dat je goed gespierd uit ziet jurgenhuyghe,dus je zal zeker niet uit je nek kletsen

Comment

dat zal hem wel niet zijn hoor gozer

Comment

vlizzjeffrey, ik moet je teleurstellen, de man die nu reageert is wel degenijk de man op de foto; heb nu iets minder tijd; voorbereiding natural contest; misschien later meer over mijn wederervaren

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X